اخبار اخبار فرهنگی

زمانبندی مراحل پیش‌تولید «کوچه عاشقی» با چالش روبه‌رو شد

تبلیغات بنری


احسان نیلی مجری کنسرت «خیابان عشق» به کارگردانی سیدجلال الدین دری و تهیه کنندگی سیدمهدی جوادی و علیرضا حقیقی قریب که این شب ها در کاخ موزه سعدآباد اکران می شود در گفت و گو با خبرنگار درباره علت شرکت گفت. در این پروژه: از آنجایی که فضای کاری من فضایی متنوع است و تجربه حضور در پروژه های مختلف را دارم، «کوچه عشق» هم برای من چیز جدیدی بود. البته به دلیل دوستی دیرینه ای که با آقای دره داشتم از مدت ها قبل به فکر یک همکاری مشترک در عرصه نمایش و تئاتر بودیم که در نهایت در این موزیکال محقق شد.

وی با اشاره به زمان بندی بسیار فشرده برای تدارکات گفت: در این پروژه با اتفاقات غیرمنتظره ای مواجه شدیم و در مراحل پیش تولید با چالش های زیادی مواجه شدیم، البته سعی کردیم با همکاری گروه برخی تاخیرهای ناخواسته را جبران کنیم.

نیلی در پاسخ به این سوال که برای اجرای نمایش در فضای باز با چه چالش هایی روبرو هستند، گفت: سالن هایی که برای این گونه نمایش ها در نظر گرفته می شوند، همگی حداقل استانداردهای نور، صدا، صحنه سازی و غیره را دارند و باید این استانداردها را در فضای باز ایجاد کنند. . تصمیم ما برای اجرا در سعدآباد به دلیل بازخورد خوب مخاطبان از برنامه های قبلی ارائه شده در این سالن بود و همین موضوع باعث شد تا فضای باز سعدآباد محل اجرای «کوچه عشق» شود. اما در نهایت باید زیرساخت های لازم برای برگزاری کنسرت را فراهم می کردیم، زیرا هر امکاناتی که در سالن های سرپوشیده وجود داشت در این فضا وجود نداشت و باید آن را ایجاد می کردیم.

وی افزود: برای ایجاد زیرساخت های لازم، از بحث نور و صدا گرفته تا محل نشستن مخاطبان و همچنین دکور نمایش، سالن مناسبی برای نمایش ساختیم. خوشبختانه امسال ما پرباران ترین بهار را در چند سال گذشته داشته ایم و ایجاد دکوری متناسب با فصل کمی چالش برانگیز بوده است.

برنامه ریزی مراحل پیش تولید یک فیلم را تجربه کنید
احسان نیلی – مجری پروژه کنسرت برنامه “کوچه عشق”

مجری طرح «کوچه عشق» درباره استقبال مخاطبان از این کنسرت پرفورمنس گفت: معتقدم تئاتر هنر ذوقی است و با پیشرفت اجراها نمایش به مرحله ای از بلوغ می رسد که مخاطب هم متوجه آن می شود. خوشبختانه واکنش هایی که در پایان نمایش و خروج سعد آباد از سوی تماشاگران داشتیم حاوی نکات مثبتی بود و تماشاگران با روحیه ای شاد سعد آباد را ترک کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا «کوچه عشق» بعد از محرم الحرام تمدید می شود، گفت: در واقع این موضوع به تصمیم سازندگان پروژه بستگی دارد.

نلی در پایان درباره دیگر فعالیت های خود گفت: در حال حاضر مشغول پیش تولید برنامه «سیمای خانواده» از شبکه یک سیما هستم که پخش آن از ابتدای ماه محرم الحرام آغاز می شود. همچنین پس از ادغام گروه های فیلم و سریال در سیما فیلم، پروژه دیگری به نویسندگی سیدجلال الدین دری را تصویب کردیم که فعلاً نتیجه نهایی آن مشخص نیست.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال