اخبار اخبار تکنولوژی

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و قائم مقام وزیر در امور ارتباطات منصوب شد

تبلیغات بنری


سید ستار هاشمی، کارشناس اقتصادی ایران – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات – امروز (دوشنبه) ضمن تقدیر و تشکر از امیرمحمدزاده لاجوردی، حکم انتصاب حمید فتاحی به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاونت ارتباطات را صادر کرد. امور.

در حکم حمید فتحی وزیر ارتباطات آمده است: با توجه به شایستگی، تعهد، تجربه و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی» منصوب می شوید.

در قسمتی دیگر از این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در نظر گرفتن اخلاق و تقوای الهی و در چارچوب قوانین و مقررات، اهداف سند چشم انداز و سیاست های کلی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برآورده شود. عالی» و قانون برنامه هفتم توسعه و پایبندی به منشور اخلاقی کارکنان دولت چهاردهم، با تعامل با سایر مسئولان، نهادها و سازمان ها در اجرای سیاست های دولت و حفظ دستاوردهای جامعه اسلامی کوشا باشید افتخار خدمت به مردم شریف ایران.

بر اساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فتحی پیش از این سمت معاون وزیر، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت را برعهده داشت.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال