اخبار اخبار سیاسی

رکوردشکنی ۱۵۷۱ پهپاد در دیزنی‌لند پاریس

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال. برنامه های آینده دیزنی لند برای فناوری هواپیماهای بدون سرنشین شامل پیشرفت های نوآورانه ای مانند ازدحام پهپادها، افزایش داستان سرایی و ایجاد نمایشگرهای پیچیده تر و پویاتر است.

به گزارش عفو بین الملل، نمایش نوری از سر میکی موس توسط 1571 هواپیمای بدون سرنشین انجام شد. این برنامه توسط ارائه دهنده فناوری پهپاد Dronisos پشتیبانی می شود.

پارک های دیزنی به خاطر سرگرمی های منحصر به فردشان، به ویژه نمایش های شبانه با جلوه های بصری و جلوه های ویژه معروف هستند.

شکستن رکورد در جشن روز ملی فرانسه

دیزنی لند پاریس روز ملی فرانسه را با نمایش هواپیماهای بدون سرنشین رکوردشکنی جشن گرفت، بزرگترین نمایش هوایی از یک شخصیت خیالی که تاکنون توسط هواپیماهای بدون سرنشین خلق شده است. از 1571 پهپاد برای ساخت سر میکی موس استفاده شده است که باعث شد در کتاب رکوردهای جهانی گینس عنوان ارزنده ای به دست آورد.

علاوه بر این، ارائه 12 دقیقه ای از داستان های دیزنی با الهام از فرانسه ارائه شد. آنها فرهنگ فرانسوی مانند برج ایفل و کلیسای جامع نوتردام و همچنین صحنه هایی از فیلم های دیزنی و پیکسار مانند شیطان و جادوگر، گوژپشت نوتردام، زیبای خفته، گربه نجیب و موش سرآشپز را به نمایش گذاشتند.

شکستن رکورد با 1571 پهپاد در دیزنی لند پاریس

متیو رابین، مدیر خلاقیت دیزنی لند پاریس اینترتینمنت گفت: «این گواهی بر خلاقیت، نوآوری و سخت کوشی کل تیم ما است. این دستاورد تعهد ما به ارائه تجربیات فراموش نشدنی برای مهمانانمان را تایید می کند.

پس از آتش بازی روز ملی فرانسه، دیزنی لند پاریس به پذیرایی از مهمانان با رژه آسمان که اولین بار در ژانویه 2024 معرفی شد، ادامه داد. این رژه دارای بیش از 500 پهپاد هماهنگ با لیزر، نمایش های ویدئویی، چراغ ها و فواره ها است.

پهپادها سرگرمی و ایمنی پارک های موضوعی را افزایش می دهند

بیشتر پارک ها از هواپیماهای بدون سرنشین برای ایجاد فضایی جادویی استفاده می کنند. آنها بیشتر از هواپیماهای بدون سرنشین در نمایش های شبانه و رژه ها برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر استفاده می کنند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد پهپادها مجهز بودن به چراغ های LED است که به ایجاد اشکال، تصاویر و انیمیشن های مختلف در آسمان کمک می کند.

آژانس‌های سرگرمی از فناوری هواپیماهای بدون سرنشین استفاده می‌کنند تا به شخصیت‌های خاص ظاهری خاص ببخشند، صحنه‌های منحصربه‌فردی را تنظیم کنند و پیام‌هایی را در هوا بنویسند تا تجربه‌ای نفس‌گیر را به مهمانان هدیه دهند.

علاوه بر سرگرمی، پهپادها می توانند در کاربردهای عملی مانند نگهداری و امنیت نیز کمک کنند. پهپادها می‌توانند قابلیت‌های نظارت و بازرسی هوایی را فراهم کنند، از عملیات پارک ایمن و نظارت مؤثر بر مناطق بزرگ اطمینان حاصل کنند.

استفاده دیزنی لند از هواپیماهای بدون سرنشین نشان دهنده استفاده آن از فناوری پیشرفته برای سرگرمی و ایمنی است.

در آینده، دیزنی لند قصد دارد با فناوری هواپیماهای بدون سرنشین نوآوری بیشتری داشته باشد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال