اخبار اخبار تکنولوژی

رویکرد مهم الکامپ امسال توجه به محتواست

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامب از 18 تیرماه آغاز شده و تا 21 تیرماه ادامه دارد. در حاشیه این نمایشگاه علی حکیم جوادی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در نشست خبری گفت: مهمترین رویکرد استفاده حداکثری از توانمندی های موجود با توجه به شرایط حاکم است.

وی افزود: ما در حوزه ای کار می کنیم که همه ابعاد زندگی را تحت تاثیر قرار می دهد. وزیر ارتباطات روز گذشته از سالن بیمه این نمایشگاه بازدید کرد و از پیشرفتی که در این حوزه و صنعت به چشم می خورد ابراز خرسندی کرد.

حکیم جوادی تاکید کرد: رویکرد مهم در نمایشگاه امسال توجه به محتوا است.

همچنین رضا حیدری – دبیر اجرایی نمایشگاه کامپ اظهار داشت: در نمایشگاه امسال 15 سالن و 50 هزار مترمکعب در اختیار داریم و در برنامه های جانبی از جمله کامپ استارز 60 تیم در این زمینه با هم رقابت می کنند. امسال هم دو بخش در الکامپ داریم.

وی افزود: اداره دیگری نیز با همکاری اتاق بازرگانی تشکیل شد تا بتوانیم شرایط لازم را برای گام برداشتن در راستای توسعه کسب و کار فراهم کنیم. یکی دیگر از فعالیت های Alcamp 27 بحث Tuan Tech است که در پاویون آن توسط افراد دارای معلولیت مدیریت می شود و قرار است درخواست ها و نیازهای خود را در حوزه IT ارائه دهند.

الحیدری گفت: امسال بخش محتوا نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است. البته علاوه بر موارد ذکر شده، قسمت Comp Jobs برای ثبت درخواست کار و کارفرمایان برای بازکردن زمینه تعامل و اشتغال داریم.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال