اخبار اخبار ورزشی

رقابت با قهرمان المپیک سخت بود

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت های 2024 از روز سه شنبه نهم خردادماه در شهرهای لیوبلیانا اسلوونی (گروه پنج) و مانیل فیلیپین (گروه شش) آغاز شد. این رقابت ها امروز (جمعه 10 تیرماه) با 6 دیدار دیگر پیگیری می شود. تیم والیبال ایران در اولین دیدار امروز به مصاف فرانسه رفت و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب قهرمان المپیک 2020 توکیو شد.

عرشیا به نژاد، ملی پوش والیبال ایران وی پس از این دیدار گفت: رقابت خوبی بود اما فرانسه قهرمان المپیک است و رقابت با آن سختی های خاص خود را دارد. بعد از انجام دو مسابقه سخت پنج گروهی مقابل آمریکا و هلند، ملی پوشان ایران خسته بودند و نتوانستند فشار زیادی به فرانسه وارد کنند و به دلیل این خستگی، کادر فنی از بازیکنان ذخیره استفاده کرد و به تیم کمک کردیم مقدار زیادی تا جایی که توانستیم، در مجموع برخورد سختی داشتیم.

وی ادامه داد: بازی پنج نفره مقابل آمریکا و هلند نزدیک و سخت بود و هر دو دیدار با ترکیب شش نفره شروع شد که فشار زیادی به بازیکنان وارد کرد. این جلسه نیز ساعت 10 صبح به وقت محلی برگزار شد. رقابت در صبح سخت است.

بهنجاد در خصوص دیدار با تیم ملی آلمان گفت: شنبه استراحت می کنیم که فرصت خوبی است تا با ریکاوری مناسب خود را برای دیدار با تیم ملی آلمان آماده کنیم.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال