اخبار اخبار اقتصادی

رشد ۳۴ درصدی آموزش های مهارتی در کشور

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت 15 مردادماه روز ملی کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه ای پیام تبریکی صادر کرد. به مناسبت آغاز هفته ملی مهارت.
متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

جایگاه آموزش های مهارتی و اهمیت آن به عنوان زیرساختی برای اشتغال و درآمدزایی در دستیابی به توسعه پایدار برای جوامع بشری بر هیچکس پوشیده نیست بر اساس تجربیات و مطالعات انجام شده تنها با ایجاد فرصت های شغلی و ایجاد فرصت های شغلی در کشورمان امکان پذیر نیست کارایی آموزش را می توان در کشور عزیز اسلامی ایران در جهان نشان داد.
با توجه به اینکه نقش نیروی انسانی توانمند و ماهر نقش مهمی در تحقق این هدف راهبردی و دستیابی به اقتصاد پویا و رهایی از اقتصاد ناقص تولید نفت و ثروت دارد، شکی نیست که مهارت های آموزشی عامل مهم و تأثیرگذار خواهد بود. رکن اساسی در تحقق این امر بدیهی است که نامگذاری سال توسط حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) مسئولیت بزرگی را بر دوش فعالان عرصه مهارت آموزی کشور نهاد.
حمد و سپاس خداوند متعال را برای همه برکات، موهبت ها و توفیقات ثبت شده برای توسعه مهارت آموزی و ایجاد مسیرهای نوین در جهت برجسته سازی آموزش فنی و حرفه ای در نظام حاکمیتی کشور و اولویت انکارناپذیر آن در تصمیم گیری و تصمیم گیری شاکر. متشکرم.
تصویب اساسنامه سازمان و کسب مقام اول در اجرای برنامه تحولی ابلاغی از سوی دولت، وزارت تعاون و کار و غیره.
رفاه اجتماعی و رشد عملکرد در شاخص‌های مختلف از جمله رشد 50 درصدی در سنجش مهارت‌ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای و رشد 34 درصدی در بخش آموزش، بخشی از موفقیت این موسسه است که تحت نظر معظم له از حمایت قوای سه گانه به ویژه دولت جمهوری خلق سیزدهم و وزیر تعاون، کار، رفاه اجتماعی، وحدت، انسجام، همدلی و تلاش همکاران پرتلاش، متعهد و متخصص.
رسیده است “6 آگوست روز ملی کارآفرینی، آموزش فنی و حرفه ای” و “هفته ملی مهارت” من به خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه ای، کارگران سخت کوش، نیکوکاران، شرکای اجتماعی، کارآفرینان و شرکت کنندگان در آموزش مهارت تبریک می گویم. آرزوی سلامتی، تندرستی، موفقیت، سربلندی و توفیق روزافزون برای همه در جهت ارائه خدمات بهتر و ارزنده تر با هدف رشد کارآفرینی و اشتغال، رفع معضل بیکاری و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارم. . .

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال