اخبار اخبار اقتصادی

راهکار چین برای خانه اولی‌ها

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال و بر اساس تصمیمی که خبرگزاری رسمی شین هوا منتشر کرده است، کمیته مرکزی این حزب گفته است که مدل جدید خرید اجاره را ترویج خواهد کرد. رهبران ارشد چین پس از یک نشست مهم در پکن گفتند که چین برای رفع نیازهای طبقه کارگر مسکن ارزان قیمت تر خواهد ساخت و ارائه خواهد کرد.

رویداد پنج ساله معروف به سومین پلنوم، یکی از مهم ترین رویدادهای تقویم سیاسی چین، اغلب مسیری را برای سیاست اقتصادی بلندمدت تعیین می کند. در اجلاس امسال، رئیس جمهور شی جین پینگ از طرح های جامعی برای حمایت از دولت های محلی بدهکار رونمایی کرد.

چین مدت‌هاست که به دنبال تغییر بازار مسکن به نفع خریداران جوان‌تر است که برای اولین بار با افزایش قیمت مسکن از بازار مسکن بیرون رانده شده‌اند. در سال 2017، رئیس جمهور شی جین پینگ سخنرانی معروف خود را با عنوان «خانه های ساخته شده برای زندگی» ایراد کرد که هدف آن کاهش قیمت های ثبت شده ملک و ترویج مدل مسکنی است که بر اجاره دادن تأکید دارد.

در سال‌های اخیر، به دلیل رکود املاک، بدهی دولت محلی و مشکلات اقتصادی ناشی از همه‌گیری کووید، پیشرفت کند شده است. بر اساس گزارش بلومبرگ، رکود بازار مسکن منجر به مازاد عرضه گسترده شده است و این کشور را با 60 میلیون آپارتمان فروخته نشده مواجه کرده است که فروش آنها بدون کمک دولت ممکن است بیش از چهار سال طول بکشد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال