اخبار اخبار اقتصادی

راهکار تایلند برای رکوردزنی گردشگری

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، تایلند پیش‌بینی می‌کند سال آینده تعداد گردشگران خارجی به 40 میلیون نفر برسد و با توجه به درخواست مسئولان از شرکت‌ها برای جذب مسافران، رکوردی بالاتر از قبل از همه‌گیری ثبت کند.

طبق بیانیه دولت، دولت پیتانگ تیران شیناواترا، نخست وزیر، هدف دستیابی به 3.4 تریلیون بات (101 میلیارد دلار) درآمد گردشگری در سال آینده را تعیین کرده است.

ژیرائو هانگساب، مشاور نخست وزیر، گفت که این کشور آسیای جنوب شرقی که بسیار مورد علاقه گردشگران است، به زودی کمپینی را برای ترویج فرهنگ تایلند و مقاصد گردشگری کمتر شناخته شده راه اندازی خواهد کرد.

پس از همه‌گیری کووید که صنعت را ویران کرد، تایلند شاهد بهبود پیوسته در ورود گردشگران خارجی بوده است. در سال جاری تاکنون حدود 27 میلیون گردشگر از کشور بازدید کرده اند و در مسیر دستیابی به هدف دولت برای 36.7 میلیون گردشگر برای کل سال قرار دارد. ارقام رسمی نشان می دهد که ورود از چین، بزرگترین منبع گردشگران تایلند، هنوز تنها حدود 65 درصد از سطوح قبل از همه گیری است.

رویترز گزارش داد که در سال 2019، تایلند شاهد ورود گردشگران خارجی در حدود 40 میلیون نفر بود که 1.91 تریلیون بات درآمد ایجاد کرد.

تبلیغات بنری