اخبار اخبار فرهنگی

دل نوشته داودنژاد برای حواشی اکران افتتاحیه «مصائب شیرین۲»

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، چهارشنبه 13 مرداد ماه مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «آفت شیرین 2» در حالی در پردیس سینمای ایران مال برگزار شد که کارگردان در پی درگذشت فرزندش رضا داودی نژاد (فروردین ماه درگذشت). ). وی با توصیه پزشکیان نتوانست در این مراسم شرکت کند.

اما مراسم افتتاحیه با حضور جمعی از بازیگران رضا عطاران، طناز طباطبایی، پارسا پیروزفر، ترلان پروانه و زهرا داودنژاد به یاد رضا داودنژاد بازیگر فیلم مصعب شیرین 2 برگزار شد.

اما ازدحام جمعیت برای عکس گرفتن با بازیگران باعث کندی مراسم شد و سخنرانی کوتاهی که قرار بود قبل از پخش فیلم به یاد رضا داودی نژاد انجام شود، به پایان نرسید و به دلیل محدودیت زمانی فقط فیلم پخش شد.

پس از این اظهارات، علی رضا داودنژاد در متنی که در اختیار مجله توژال قرار داد خطاب به نمایندگان حاضر در مراسم نوشت:

عطا و پارسا و تنار و ترلان و زهرا عزیز
هنرمندان عزیز، مهمانان ارجمند و میهمانان ارجمند دعوت شده بودید و برای شرکت در مراسم افتتاحیه دومین فیلم من «غصه های شیرین» حضور پیدا کردید، اما متأسفانه نه مراسم مناسبی برگزار شد و نه حرفی زده شد و نه صحبتی شد. دوستی، همکاری و رابطه شما با رضا. شرایط پیش نیامد و استقبال و استقبال مناسبی صورت نگرفت. باید اعتراف کنم که هیچ کس جز من مسئولیت این سهل انگاری را ندارد، زیرا به دلیل بی توجهی من در حضور انیار سفر کرده هیچ گفتگویی صورت نگرفت، خاطره ای نقل نشد و خواه ناخواه بیشتر دغدغه ظاهر شما بود یا شهرت شما و همه اینها به خاطر کوتاهی قد من بود که ممکن است با سفرهای زیاد و پر سر و صدا در حین اکران و بیرون رفتن و نماندن شما برای تماشای فیلم تمام شود.

سلب امکان مصاحبه با شما، همکاران و مخاطبان به ویژه نظرات شما پس از تماشای فیلم و ضبط، ضبط و ساخت کلیپ های تبلیغاتی لمسی از آنها در روزهای اول نمایش فیلم و همچنین به عنوان خاطره ای جاودانه از پایان کار رضا و سابک، منحصر به فرد بودن او در بازیگری، آسیب دیگری بود که فیلم او از این شکست من گرفت، یعنی عدم احترام به یک بازیگر، اشک ملت را در شش سالگی درآورد. . با اولین فیلم نوجوانی اش، کاندیدای سیمرغ بلورین بازیگر نقش اول شد و همچنین با روش های خودش به مادربزرگ کمک کرد تا سیمرغ بگیرد.

به این ترتیب فیلم های یادگاری، تبلیغاتی و ماندگاری که از ابتدا و انتهای اکران فیلم مصائب شیرین 2 می توانستیم ضبط کنیم را ضبط نکردیم و خدا را شکر هنرمندان و همکارانی را که در مراسم حضور داشتند جمع نکردیم. همه اینا رو از دست دادم تا از کوتاهی حرفام عذرخواهی نکنم و از بقیه هم تشکر کنم از حضورتون کارگردانان

پس امیدوارم همدیگه رو ببینیم و مطمئنم راهی هست که دلمون به هم برسه و خودت خوب میدونی که نیومدم چون نتونستم و نخواستم و تو نخواستم. بدونی که خیلی دوستت دارم..
با احترام و فداکاری

علی رضا داودنژاد

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال