اخبار اخبار اقتصادی

دلیل واریز مبلغ متناسب سازی حقوق بازنشستگان

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، خبر واریز سه میلیون تومان به حساب شش میلیون و هشتصد هزار بازنشسته با واکنش های سیاسی برخی افراد و گروه ها مواجه شد. داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه پاسخ داد: حقوق بازنشستگان بر اساس دستور قانون برنامه ششم در سال ۱۳۹۸ یکبار تناسب شد. بر اساس تکلیف قانون برنامه هفتم که هفته گذشته ابلاغ شد، تناسب برای دومین بار انجام می شود. منابع مالی لازم نیز برای تناسب در قسمت دوم قانون بودجه که 16 خرداد ابلاغ شد، پیش بینی شده بود.

علت واریز مبلغ تعدیل مستمری

اختصاص 20 هزار میلیارد تومان برای آخرین سپرده

داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور روز گذشته در صفحه شخصی خود اعلام کرد: در اجرای قانون برنامه هفتم، اجرای آیین نامه اجرایی تناسب حقوق بازنشستگان به تصویب شورای دولت رسید و یک مبلغ سه میلیون تومان به هر یک از 26.6 میلیون بازنشسته از محل اعتبارات نظامی قطر و 2.4 میلیون بازنشسته تامین اجتماعی در مجموع 20 فقره اعتبار پرداخت شد.

علت واریز مبلغ تعدیل مستمری

پاسخ به سوال دیگری در مورد سازمان برنامه و بودجه

همچنین برخی جریانات سیاسی در خصوص تخصیص اعتبارات به گروه های جهادی روستایی شبهه هایی را ایجاد کرده بودند که حسن شنارانی، رئیس هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه به آن پاسخ داد و گفت: همواره درخواست های زیادی از دستگاه های اجرایی وجود دارد. و به سازمان برنامه ارائه می شود و پس از کار کارشناسان، مصوبات و ایرادات یا اصلاحاتی صورت می گیرد. سازمان مجری قانون بودجه است و بر اساس قوانین و مقررات به دستگاه ها پاسخ می دهد.

وی همچنین تصاویر برخی از این درخواست های رد شده را منتشر کرد.

علت واریز مبلغ تعدیل مستمری

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال