اخبار اخبار تکنولوژی

دستورالعمل جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده ابلاغ شد

تبلیغات بنری


برای گزارش دادن گروه علمی اقتصاددانان ایران از وزارت علوم صمدی نژاد ابراهیمی وی ضمن اعلام این خبر گفت: این دستورالعمل در 9 ماده و 15 تفاهم نامه به امضای معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسید و در تاریخ 27 شهریورماه به تمامی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی کشور ابلاغ شد.

دبیر جشنواره تجلیل از جمعی از محققان، تکنسین ها و مبتکران مردم کشور افزود: این دستورالعمل ها و جداول مربوط به محاسبه امتیاز افراد در سایت دفتر به آدرس https://rppc موجود است. msr.ir و سایت سامانه جشنواره به نشانی https://itr. در msrt.ir قابل دسترسی است. را

ادامه مطلب

وی خاطرنشان کرد: بخشنامه فعلی در مقایسه با بخشنامه بیست و چهارم دارای نکات متفاوتی است که شامل محدود کردن داوطلبان هر موسسه بر اساس تعداد اعضای هیات علمی و تعریف شاخص های جدید برای شناسایی محققان جوان و اعضای هیات علمی فعال در حوزه علمیه می باشد. میدان ارتباط با جامعه و صنعت ذکر شده است.

دستورالعمل جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده اعلام شد

دبیر جشنواره آخرین مهلت معرفی افراد از موسسه به دبیرخانه جشنواره را 20 مهر ماه اعلام کرد و افزود: از معاونان پژوهشی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی انتظار داریم که در بازه زمانی مشخص شده این موضوع را به پژوهشگران اطلاع دهند. ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه در سامانه جشنواره. را

نژاد ابراهیمی در پایان تاکید کرد که امکان بررسی پرونده افراد خارج از بازه زمانی اعلام شده وجود نخواهد داشت.

جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران نخبه کشور همه ساله همزمان با هفته پژوهش (هفته سوم آذر) با هدف تشویق پژوهشگران، فناوران و نوآوران برتر در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال