اخبار اخبار ورزشی

در کافا به دنبال کسب تجربه برای پیشرفت هستیم

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، حسین عبدی، سرمربی تیم ملی جوانان پس از پیروزی 3 بر صفر این تیم مقابل ترکمنستان در مسابقات قهرمانی کافه فرانسه گفت: ما فقط برای برد به اینجا نیامده ایم. آمدیم تا تجربه لازم را به بچه ها بدهیم. به خصوص افرادی که اخیرا به ما پیوسته اند، هنوز بازی نکرده اند و تجربه لازم را ندارند. آنها باید تجربه لازم را کسب کنند.

وی افزود: کسب نتیجه لازم از نظر امتیازی و گلزنی مهم نیست بلکه باید تجربه و هماهنگی لازم را کسب کنیم تا بتوانیم از آن در مسابقات اصلی استفاده بهینه کنیم. ما در آن مسابقات حریفان بسیار قوی تری داریم. ترکمنستان هم خیلی خوب بازی کرد و یکی از تیم های خوب اوراسیا برای بازی در CAF است.

سرمربی تیم ملی جوانان گفت: ازبکستان به سختی توانست ترکمنستان را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و اگر تکنولوژی کمک داور ویدیویی نبود، ممکن بود بازی با تساوی به پایان برسد. ما مطمئن هستیم که حریف می تواند در قرقیزستان تجربه کسب کند و پس از آن امیدوارم بتوانیم بازیکنان را در سطح تیمی به هماهنگی لازم برسانیم. باید فرم تیم خود را درست کنیم تا بازیکنان با هم اردوهای سختی را پشت سر بگذارند. بالاخره باید بتوانیم کشورمان را سربلند کنیم.

عبدی درباره بازی بعدی با ازبکستان در مرحله گروهی توضیح داد: بازی همان بازی با ترکمنستان است. همه تیم ها در یک زمین بازی می کنند. بازی های زیادی در این زمین هیبریدی برگزار می شود و زمانی که آب زیادی به آن داده شود بسیار لغزنده می شود. به همین دلیل اگر یک لحظه توپ از زیر پای بازیکن گم شود دیگر آن را ندارد.

وی ادامه داد: در دیدار با ازبکستان منتظر کسب تجربیات لازم و ارائه عملکرد موفق هستیم. بچه ها ابتدا باید سالم از زمین خارج شوند تا بتوانیم به موفقیت ادامه دهیم. اگر نتیجه حاصل شود خیلی خوب است.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال