اخبار اخبار سیاسی

در فرآیند رای‌گیری با هیچ مشکلی مواجه نیستیم

تبلیغات بنری


به گزارش مجله «توژال»، هادی طحان نظیر، وکیل مدافع و سخنگوی شورای نگهبان، امروز جمعه 17 تیر 1403 در جمع خبرنگاران در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: که روند رای گیری ساعت هشت صبح آغاز شد و خدا را شکر با مشکلی مواجه نیستیم.

وی افزود: همه دستگاه ها متصل هستند و احراز هویت به صورت الکترونیکی انجام می شود و با هماهنگی هایی که با دستگاه های مجری انجام شد، با هیچ ترس و مشکلی مواجه نیستیم. همکاران ما نیز در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات و ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات حضور دارند و گزارش های دریافتی را به صورت لحظه ای پیگیری می کنند و مردم نیز می توانند از طریق سامانه های نظارت مردمی پرونده ها را به ما منتقل کنند.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: نمایندگان کاندیداها نیز در ستاد مرکزی انتخابات حضور دارند و من در جلسه به آنها گفتم اگر نکته یا استعلامی دارند با ما در میان بگذارند. از آنجایی که این افراد در ستاد مستقر هستند، هر نقطه ای که دارند از طریق همکاران ما قابل رصد دقیق است.

طحان نظیف گفت: الحمدلله با مشکلی مواجه نیستیم و انشاءالله به مدت 4 سال شاهد حضور مردم در مراکز رای گیری برای تعیین سرنوشت هستیم.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال