اخبار اخبار فرهنگی

در سینما و تئاتر چه خبر است ؟

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، اولین عکس از امیرحسین ساربان در نقش هژیر، فرهان فرحانک در نقش بیگ و الکس ملک کرم در نقش جانستان به عنوان آخرین گروه از بازیگران نمایش میدانی بزرگ نبرد. فیلم رستم و سهراب توسط کارگردان حسین پارسایی رونمایی شد.

در سینما و تئاتر چه می گذرد؟

طراح صحنه و لباس دعوای رستم و سهراب سهیل دانش اشراقی و طراحی گریم بر عهده علی شفیع ثابت است.

«نبرد رستم و سهراب» به نویسندگی متین ایزدی و تهیه کنندگی سیدمحمود شبیری و حسین پارسایی به زودی اکران می شود.

#####

سه نمایش کودک و نوجوان به دلیل استقبال مخاطبان تمدید شد.

به گزارش سایت توژال، «گروفالو»، «دنیای صدرنگ» و «فرزند گرگ خارق‌العاده» سه نمایشی هستند که به دلیل استقبال مخاطبان همچنان ادامه دارند.

بر همین اساس، نمایش «گروفالو» به نویسندگی بهرام جلالی و کارگردانی آرش شریف زاده که یکی از نمایش های پرمخاطب کودک و نوجوان در سال های اخیر است، همه روزه به جز شنبه ها ساعت 17:00 در پردیس تماشاخانه شهرزاده پخش می شود.

نمایش «دنیای صدرنگ» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا حسینعلی که حول محور محیط می چرخد ​​ساعت 17:30 در مرکز تولید تئاتر کودک و نوجوان پارک لاله اجرا می شود و نمایش «بچه گرگ خارق العاده» نوشته شده است. توسط حمیدرضا بسوار. به کارگردانی متین حسنی پور ساعت 19:30 در تالار هنر نمایش داده می شود.

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت از طریق سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 09223932892 و 09034990285 تماس بگیرند.

####

با توجه به درخواست های مکرر سینماگران سراسر کشور، مهلت ثبت نام و ارسال آثار برای شرکت در بخش ملی چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ده روز تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی جامعه سینمای جوانان ایران، با توجه به درخواست زیاد سینماگران برای تمدید مهلت ارسال آثارشان به دبیرخانه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران بخشی از فیلمسازان کشور در مراحل تولید آثار خود با تاخیر مواجه شدند و اکنون در مرحله پس از تولید، دبیرخانه جشنواره مهلت ثبت نام و ارسال آثار را تا 19 مرداد 1403 تمدید کرده است.

پیش از این قرار بود فیلمسازان مراحل ثبت نام را تکمیل و آثار خود را تا اول مرداد 1403 تحویل دهند.

چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذربندر از 6 مهر تا 11 آبان 1403 برگزار می شود.

####

به تهیه کنندگی محمدرضا رحمانی به زودی/ تدوین مجدد «آنها مرا دوست داشتند» برای اکران عمومی
«آنها مرا دوست داشتند» ساخته محمدرضا رحمانی پس از بهبودهای فنی به زودی اکران می شود.
به گزارش مشاور رسانه ای پروژه، ایرج رحمانی، تهیه کننده اجرایی فیلم «دوستم داشتند» درباره اکران پایانی این فیلم گفت: فیلم پس از تفسیر صوتی، موسیقی و تدوین مجدد، کاملا متفاوت است. نسخه در مقایسه با نسخه نمایش داده شده در جشنواره، از فیلم چهل و یکم طلوع به زودی در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.
وی افزود: در حال حاضر نسخه نهایی این فیلم آماده شده و در حال مذاکره با پخش کننده برای اکران هستیم.
رحمانی درباره فعالیت های آینده خود نیز گفت: در حال حاضر در حال آماده شدن برای پیش تولید یک فیلم هستیم و قصد داریم چهره های جدید و جوانی را به همان شکلی که «دوستم داشتند» در گروه بازیگران این فیلم به سینما معرفی کنیم. همچنین در میان بسیاری از بازیگران جوان و جدید در نقش های اصلی. جزئیات اخبار مرتبط با این فیلم به زودی منتشر خواهد شد.
«آنها مرا دوست داشتند» در دو رشته بازیگر نقش مکمل مرد (امیر جعفری) و بهترین طراحی گریم (امید گلزاده) نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.
امیرحسین آرمان، امیر جعفری و مهسا اسماعیلی به عنوان چهره های جدید – در کنار نسیم ادبی، شهرام قیدی، هادی تسلیمی، سیدعلی صالحی، ایرج رحمانی و (با هنر) لیلا بلوکات، نفس عزیزی و ویلیام ملکی (در نقش مغول) بازیگران این فیلم هستند. که در فیلم “آنها مرا دوست داشتند” ایفای نقش کرده اند. شیلان مدنی، حسین سلمانی مروست، سینا غفاری، لیلا حسنی و اله داودی از هنرجویان آکادمی بازیگری آوین دیگر چهره های جدید این فیلم هستند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال