اخبار اخبار اقتصادی

در بررسی رمزارزها دلار غایب بود

تبلیغات بنری


دلار در بررسی ارزهای دیجیتال غایب بود

به گزارش توژال به نقل از UToday، حجم معاملات بیت کوین (BTC) بازگشتی بزرگ داشته است که بسیاری از معامله گران انتظار آن را نداشتند، زیرا احساسات بازار همچنان ضعیف است. با این حال، تعداد زیادی از آلتکوین ها شاهد ورود سرمایه گذاران نهادی بزرگ بوده اند و بهبود احساسات بازار نشانه خوبی است. همچنین، افزایش علاقه و فعالیت در بازار BTC را می توان از افزایش حجم معاملات استنباط کرد، زیرا تغییرات بزرگ قیمت، چه بالا و چه پایین، اغلب با حجم بیشتری پیش بینی می شود. در این راستا، افزایش حجم تراکنش در این مورد نشان می‌دهد که ممکن است علاقه مجدد به پادشاه ارزهای دیجیتال وجود داشته باشد و جا برای حرکت در قیمت توکن اصلی بیت‌کوین وجود دارد.

از سوی دیگر، بازگشت مجدد اعتماد در میان سرمایه گذاران نهادی ممکن است یکی از دلایل اصلی این افزایش حجم معاملات باشد، زیرا فعالان عمده بازار طی چند هفته گذشته سرمایه گذاری قابل توجهی در تعدادی آلتکوین انجام داده اند. این هجوم سرمایه ممکن است به ایجاد یک جو مثبت کمک کرده باشد که به معاملات BTC نیز سرایت کرده است. علاوه بر این، روند صعودی بالقوه توسط شاخص‌های فنی ارز دیجیتال مذکور پشتیبانی می‌شود و در حال حاضر، شاخص قدرت نسبی (RSI) که در خارج از منطقه فروش بیش از حد فروش قرار دارد، در حال بهبود است.

اتریوم (اتریوم) هنوز تلاش می کند

توکن بومی اتریوم بار دیگر از آستانه 3000 دلار عبور کرد و ممکن است اعتماد لازم برای ادامه روند صعودی را به دست آورد. با این حال، یک مشکل وجود دارد: سطح مقاومت مهم میانگین متحرک 200 دوره ای (EMA) در همین حال، قیمت ETH که از 3000 دلار عبور کرده است، خوش بینانه تر به نظر می رسد. اگر این آلتکوین بتواند بر مانع روانی بعدی غلبه کند، ممکن است نشانه هایی از اعتماد مجدد خریدار را نشان دهد. اما ذکر این نکته ضروری است که این اطمینان مطلق نیست، به خصوص با توجه به مقاومت 200 دوره ای EMA پیش رو.

شاخص فنی میانگین متحرک دوره 200 اغلب به عنوان یک مقاومت یا سطح حمایت قوی عمل می کند. در این مرحله، مسیر اتریوم ممکن است به شدت افزایش یابد یا به طور کامل معکوس شود. وضعیت فعلی دومین ارز دیجیتال بزرگ در جهان تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار گرفته است که با بهبود تدریجی اما پیوسته در احساسات کلی بازار همراه است. حرکت قیمت اتریوم نیز تحت تأثیر افزایش حجم مثبت بیت کوین و علاقه نهادی به آلت کوین ها بود.

از سوی دیگر، با توجه به طیف گسترده استفاده از توکن بومی اتریوم و جامعه پویای توسعه‌دهندگان، این اکوسیستم و ارز دیجیتال بومی آن به عنوان یک دارایی ارزشمند برای سرمایه‌گذاران نهادی باقی می‌ماند که دارایی‌های خود را متنوع می‌کنند. علاوه بر این، شاخص‌های معیار روی زنجیره نیز به تصویری متفاوت از خوش‌بینی محتاطانه اشاره می‌کنند و به نظر می‌رسد با خروج RSI ETH از منطقه فروش بیش از حد، فشار فروش رو به کاهش است. بازار همچنان محتاط است و حتی با ورود خریداران به بازار افزایش محسوسی در حجم معاملات مشاهده نشده است. محیط اقتصاد کلان بزرگتر عامل مهم دیگری است که باید در نظر گرفته شود.

تونکین (تن) در مسیر بهبودی

نهنگ های Tonquin پیشرو این دارایی هستند و حمایت خرید قابل توجهی برای آن ایجاد کرده اند که منجر به افزایش تن ارزان در بازار پس از اصلاح قیمت اخیر شده است. علاوه بر این، در اینجا روند جزئیات، و آنچه در پشت صحنه اتفاق می افتد است، که طبق داده های اخیر شاهد افزایش قابل توجهی در تعداد تراکنش های بزرگ برای این آلتکوین بوده است. در همین حال، تعداد معاملات بزرگ در هفته گذشته افزایش یافت که نشان دهنده فعالیت بیشتر سهامداران بزرگ است. به طور مشخص در 24 ساعت گذشته 9 معامله بزرگ به مجموع 359 هزار تن انجام شده است. بنابراین، رشد فعالیت نهنگ ها نشان می دهد که سرمایه گذاران نسبت به آینده ارز دیجیتال محلی Toncoin بسیار خوش بین هستند.

از سوی دیگر، حجم کل تراکنش‌های ارزهای رمزنگاری‌شده، نوسانات قابل‌توجهی را نشان می‌دهد که بیشترین میزان هفتگی در (15 تیرماه 1393) به 962 هزار تن و در روز (16 تیرماه 1393) کمترین میزان با 52 تن ثبت شده است. هزار نماد توجه به این نکته ضروری است که این نوسان نشان می دهد که نهنگ ها هنگام کاهش قیمت سکه های بیشتری می خرند، شاید به امید افزایش قیمت در آینده. در نتیجه فعالیت نهنگ های خوابیده در حرکت قیمت ارز دیجیتای فوق منعکس شد.

علاوه بر این، توانایی قیمت در بازگشت به پایین‌ترین سطح اخیر و حفظ موقعیت بالا بالاتر از سطوح حمایتی مهم، نشان‌دهنده تداوم قیمت TON است و از آنجایی که آنها سطوح حمایت و مقاومت مهمی را نشان می‌دهند، میانگین متحرک دوره 50 و 100 شاخص‌های مهمی هستند باید نظارت شود. . در نهایت، توکن بومی در حال حاضر در محدوده 7.28 دلار پس از پایین آمدن در حدود 7.09 دلار معامله می شود.

سلب مسئولیت: یک تلاش این مبتنی بر ارائه محتوای مفید است و تنها هدف آن افزایش آگاهی عمومی است و توصیه مالی محسوب نمی شود.

منبع: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال