اخبار اخبار ورزشی

دروازه‌بان ۱۶ ساله در دروازه بود

تبلیغات بنری


به گزارش توژال، مسجد نفت سلیمان در هفته اول لیگ دسته یک به مصاف مس شهربابک رفت و این دیدار را با نتیجه یک بر صفر به شاگردان محمود فکری واگذار کرد. این دیدار حواشی بسیاری داشت که می توان به داوری، درگیری بازیکنان در زمین و غیبت این بازیکن از روی نیمکت نفت اشاره کرد.

در همین راستا علی اصغر کلانتری، مدیر فنی تیم نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با مجله توژال درباره این دیدار، درگیری ها و اعتراض ها گفت: از داوری این دیدار و داوری راضی نبودم. اشتباهات باعث ضرر ما شد . قرار بود 5 بار مدافع تیم حریف از زمین مسابقه اخراج شود اما داور اهمیتی نداد و واکنشی نشان نداد. حقوق تیم نباید ضایع شود. داوری بر علیه ما بود و اتفاقی در محوطه جریمه تیم حریف افتاد و باید یک ضربه پنالتی اعلام می شد اما نمی دانم چرا داور سوت بازی را نزند.

وی درباره غیبت بازیکنانش روی نیمکت گفت: دست ما در این دیدار خالی بود. به دلیل بدهی های زیاد باشگاه و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نتوانستیم از بازیکنان خود استفاده کنیم. در بازی با مس شهربابک مجبور شدم دروازه بان 16 ساله این تیم را وارد دروازه کنم. هنوز مشخص نیست بازیکنان جدید چه زمانی به تیم ملحق می شوند و امیدوارم هر چه زودتر آنها را به تیم اضافه کنم و در مسابقات شرکت کنم.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال