اخبار اخبار ورزشی

درخواست تراکتور برای تعویق دیدار با گل‌گهر

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، سعید مظفرزاده اظهار داشت: با توجه به اینکه دیدار تیم های ملی کشورمان و قطر در دبی برگزار می شود و زمان بازی نیز تغییر خواهد کرد، چهار بازیکن تیم ملی کشورمان به تمرینات تراکتورسازی اضافه خواهند شد. . دیرتر از برنامه قبلی که خلاف استانداردهای رایج است و از این رو با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال درخواست تعویق بازی گل گهر را داده ایم.

وی ادامه داد: برنامه بازی های تراکتورسازی در آسیا نیز تغییر کرده است و با توجه به اینکه یک بازی خارج از خانه داریم باید حداقل دو روز مانده به بازی روشن تاجیکستان به کشوری سفر کنیم که بازی در آنجا برگزار می شود.

سرپرست مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص برگزاری بازی های تیم های ملی ایران در خاک کشورشان در کشور ثالث گفت: این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل مشکلات هوانوردی بوده و امیدوارم با رفع این موانع افتخار میزبانی را رقم بزند. بازگشت به ایران تفاوت

مظفری زاده گفت: با توجه به اینکه شرایط تبریز برای میزبانی بازی های آسیایی مهیا شده است، می خواهیم در بازی های آسیایی در ورزشگاه یادگار امام (ره) شکوه هواداران را به همگان نشان دهیم. از این رو بلافاصله نامه ای به تیم روشن تاجیکستان نوشتیم تا بازی رفت و برگشت دو تیم منتقل شود. خوشبختانه پس از رایزنی و مذاکره باشگاه تاجیکستان با درخواست ما موافقت کرد و از مسئولان این باشگاه نیز تشکر می کنم. البته ما این موضوع را به AFC اعلام کرده ایم و منتظر تایید نهایی AFC هستیم.

تبلیغات بنری