اخبار اخبار سیاسی

درخواست از دولت برای تعویض رایگان مخازن «سی ان جی» وانت بارها

تبلیغات بنری


آقای محمد حسین سیف سادات در گفتگو با کارشناس اقتصادی ایران. وی با اشاره به رویه های اتحادیه برای ایمن سازی خودروهای دوگانه سوز گفت: متاسفانه خودروهای دوگانه سوز با مشکلات ایمنی جدی مواجه شده اند. اخیراً انفجار این خودروها در پمپ بنزین ها افزایش یافته است و این نشان از فرسوده بودن باک این دسته از خودروها دارد.

وی ادامه داد: خودروهای تجاری سبک (کامیون) به دلیل قرار گرفتن مخازن خود بیشترین سهم انفجار را دارند و رانندگان، مسافران، پمپ بنزین ها و حتی رهگذران در محوطه جایگاه در معرض صدمات جبران ناپذیر مالی و جانی قرار گرفتند. این یک تهدید جدی برای امنیت این طبقه است.

15 سال حداکثر عمر سایش مخازن وانت است

سن انقضای کابینت ها در نیمه اول قرن پانزدهم به اوج خود رسید

به گفته مدیرعامل فدراسیون سازمان های حمل و نقل همگانی کشور، اوج دوگانه سوز و تولید خودروهای دوگانه سوز به نیمه دوم سال 80 برمی گردد و این در حالی است که حداکثر سن برای خوردگی باک خودروها است. 15 سال و با توجه به قدمت تولید این خودروها، انقضای مخازن در نیمه اول قرن پانزدهم میلادی به اوج خود رسید و عزم ملی را برای حل این بحران در حمل و نقل می طلبید.

برآورد تعویض باک برای کامیون های دوگانه سوز بین 10 تا 15 میلیون تومان است.

درخواست از دولت برای تعویض رایگان مخازن گاز طبیعی فشرده وسایل نقلیه باری

اداره کل معاینه فنی خودروهای کشور هزینه تعویض باک کامیون های دوگانه سوز را بین 10 تا 15 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: تعویض این مخازن نیازمند حمایت دولت و مطابق با کنترل ها و منابع است. که سال گذشته در اختیار وزارت نفت و امور اداری قرار گرفت، CNG در کشور راه اندازی شد و مقرر شد مخازن CNG رایگان به تاکسی ها و همچنین کامیون های سبک و سنگینی که مخازن آنها تمام شده و تعداد کمی از آنها تمام شده بود، داده شود. از آنها به طور جدی اجرا شد.

اهمیت تعویض باک های فرسوده خودروها در صرفه جویی در مصرف بنزین و آلودگی هوا

سیف السادات با اشاره به اهمیت تعویض مخازن گاز طبیعی فشرده در خودروهای دوگانه سوز به صورت رایگان در صرفه جویی در مصرف بنزین و آلودگی هوا ادامه داد: پیگیری های عمده ای در راستای نوسازی باک ها وجود دارد دوگانه سوز (CNG). ) مخازن خودروهای تجاری سبک توسط سازمان شهرداری در سال گذشته کشور و فدراسیون های تابعه به روز رسانی شدند و امیدواریم دولت جدید با اجرای این موضوع به این موضوع اجرایی و وزارت نفت رسیدگی کند. پس از تصویب هیات وزیران، تحول جدی در این امر ایجاد می شود و از خسارات و آسیب های احتمالی این حوادث جلوگیری می شود.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال