اخبار اخبار جهان

دانلود عکس/ زیباترین لوکیشن‌های عکاسی در جهان

تبلیغات بنری


مکان ها و مناظر خیره کننده زیادی در سراسر جهان وجود دارد که الهام بخش عکاسان و علاقه مندان به عکاسی است و هجوم مردم به این مکان ها شکل خاصی از گردشگری را پرورش داده است. با رفتن به این مکان ها و داشتن تجهیزات مناسب می توانید صحنه های هنری بی نظیری خلق کنید. در زیر، بسیاری از بهترین مناظر برای عکاسی، از ماچوپیچوی معروف پرو تا ساحل آمالفی ایتالیا، به نمایش گذاشته شده است.

زیباترین سایت های عکاسی دنیا

ساحل آمالفی، ایتالیا

ایتالیا یکی از امیدوار کننده ترین مکان های جهان برای عکاسی است و سایت میراث جهانی یونسکو در ساحل آمالفی نمونه بارز زیبایی محض این پتانسیل است. آمالفی که به عنوان یکی از زیباترین سواحل جهان شناخته می شود، در شبه جزیره سورنتین در جنوب ایتالیا و در کنار دریای درخشان تیرنین واقع شده است.

زیباترین سایت های عکاسی دنیا

این منطقه متشکل از 13 روستای پر جنب و جوش است که در کنار صخره ها ساخته شده اند و به خاطر سواحل خیره کننده، جاده های شیب دار و پرپیچ و خم، تاکستان های پلکانی و باغ های لیموترش معطر معروف است.

هر روستا در ساحل آمالفی منحصر به فرد است، با هویت و ظاهر خاص خود، آن را به بهشت ​​عکاسی در هر زمانی از روز تبدیل می کند. از معروف ترین شهرهای ساحل آمالفی می توان به پوزیتانو، راولو و آمالفی اشاره کرد که می توانید در خیابان ها و کوچه ها پرسه بزنید یا با قایق گشت بزنید و بهترین عکس ها را با دوربین خود بگیرید.

زیباترین سایت های عکاسی دنیا

ماچو پیچو، پرو

برای ثبت جادوی یک قلعه پرو باستانی در برابر چشم انداز دراماتیک رشته کوه های آند، به یک لنز زاویه باز نیاز است. همراه با ویرانه های اینکا که قدمت آن به قرن پانزدهم باز می گردد، این سایت میراث جهانی یونسکو یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری در جهان است.

زیباترین سایت های عکاسی دنیا

این مکان دیدنی آمریکای جنوبی که بر فراز دره رودخانه اوروبامبا واقع شده است، با مناظر وسیع، مناظر کوچک کوهستانی، معماری سنگی باستانی و مناظری که توسط آلپاکاهای پشمی ایجاد شده است، مطمئناً برای هر عکاسی با هر سلیقه ای جذاب خواهد بود.

زیباترین سایت های عکاسی دنیا

پارک ملی بنف، کانادا

پارک ملی بنف که محل صخره‌های راکی ​​کانادا و دریاچه‌های کوهستانی با حیات‌وحش خیره‌کننده است، مناظر شگفت‌انگیزی برای ارائه دارد و بازدید از دریاچه لوئیز و مسیرهای پیاده‌گردی به مناظر پارک فرصت‌های بی‌پایانی عکس خیره‌کننده را فراهم می‌کند.

مکان های عالی برای عکاسی در این پارک عبارتند از سه دریاچه ورمیلیون احاطه شده توسط رشته کوه های راکی ​​کانادا، دریاچه لوئیز، دریاچه دو ژاک، پارک وی آیس فیلدز، کوه سولفور و سه قله معروف به سه خواهر، و همچنین الک، خرس گریزلی و جغد. . در صحنه های عکاسی این پارک حیوانات زیادی دیده می شود.

زیباترین سایت های عکاسی دنیا

شهر قدیمی دوبرونیک، کرواسی

خیابان های قرون وسطایی قدیمی دوبرونیک و شکوه خط ساحلی آن، آن را به شهری عالی برای کاوش و عکس گرفتن تبدیل کرده است. شهر قدیمی دوبرونیک، با خیابان‌های پر پیچ و خم سنگی و مکان‌های دیدنی مانند دروازه فلوس، کاخ رکتور و میدان لوزا، به عکاسان این فرصت را می‌دهد تا دوربین‌های خود را زمین بگذارند.

سقف های گلی شهر باستانی در اطراف دیوارهای بزرگ مناظر زیبایی را برای عکاسی ایجاد کرده است. برای گرفتن عکسی نمادین از شهر محصور شده در پس زمینه دریای درخشان آدریاتیک، باید با تله کابین به تپه پشت شهر بروید.

زیباترین سایت های عکاسی دنیا

اویا و سانتورینی، یونان

یکی از زیباترین جزایر جهان، سانتورینی آتشفشانی است که به عکاسان اجازه می دهد سوژه های شگفت انگیزی را کشف کنند. جزیره اویا در شمال یونان با جذابیت خانه های مکعبی شکل سفید و کلیساهای گنبدی آبی که در برابر دریای عمیق آبی می درخشند مسافران زیادی را به خود جذب می کند.

زیباترین سایت های عکاسی دنیا

غروب آتشین سانتورینی هر روز عصر جمعیت را دعوت می کند تا شاهد نمایش مادر طبیعت باشند. منظره Oia با مشرف به دهانه آتشفشانی معروف و صخره‌های سیاه و قرمز، خیابان‌های جذاب، ساختمان‌های سفید روی هم و دریا را به‌عنوان پس‌زمینه‌های رویایی برای عکاسی ترکیب می‌کند.

زیباترین سایت های عکاسی دنیا

برج ایفل، فرانسه

یکی از مشهورترین بناهای دیدنی در سراسر جهان، برج مشبک ایفل است که به عنوان جاذبه ای برای نمایشگاه جهانی پاریس در سال 1889 ساخته شد و بیش از هزار پا به آسمان بلند شد. برای عکاسی از این برج خیره کننده در پس زمینه شهر به دوربینی با لنز واید نیاز است، اگرچه بدون لنز واید همچنان می توانید از مناظر خیره کننده اطراف برج مانند تروکادرو در سمت دیگر رود سن عکاسی کنید. و برج را در پس زمینه قرار دهید.

زیباترین سایت های عکاسی دنیا

انگکور وات، کامبوج

هنگام بازدید از کامبوج، عکاسی از انگکور وات یک چالش هیجان انگیز است. یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در آسیا، مجموعه معبد در Siem Reap است که چندین معبد قرن دوازدهمی را در خود جای داده است که بسیاری از آنها هنوز دست نخورده هستند.

برای ثبت شکوه و جلال این معابد باستانی به یک لنز زاویه باز نیاز است، به خصوص هنگام طلوع خورشید که نمای باستانی در دریاچه مجاور منعکس می شود. معبد Ta Prohm که توسط جنگل های درختان احاطه شده است، منظره ای زیبا برای عکاسی است.

زیباترین سایت های عکاسی دنیا

پارک ملی فیوردلند، نیوزلند

پارک ملی فیوردلند، واقع در جنوب غربی جزیره نیوزلند، مکانی است که عکاسان منظره رویای آن را دارند. فرصت های عکاسی در این پارک بی پایان است، چه سفر با ماشین، پیاده روی یا قایق سواری، چشم انداز خیره کننده کوه ها، آبدره ها، دریاچه های آلپ و آبشارها توجه همه را به خود جلب می کند. از آبدره‌های خیره‌کننده میلفورد و صدای مشکوک گرفته تا پیاده‌روی در مسیرهای پیاده‌روی محبوب، فرصت‌های عکاسی زیادی در پارک وجود دارد.

زیباترین سایت های عکاسی دنیا

اهرام ثلاثه و ابوالهول، مصر

اهرام مصر باستان در صدر فهرست سطل بسیاری از عکاسان قرار دارند. درست خارج از قاهره، اهرام سه گانه معروف جیزه و ابوالهول غول پیکر از جذاب ترین سوژه ها برای عکاسان هستند، با پس زمینه زیبای صحرا که اگر در زاویه مناسب انتخاب شوند، جذابیت این ساختار معماری 4500 ساله را دو چندان می کند. . او تعجب می کند.

زیباترین سایت های عکاسی دنیا

کوه فوجی، ژاپن

کوه فوجی مخروطی شکل یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری ژاپن است که با آتشفشان مرموز و فعال خود مشخص می شود و برای بسیاری از مردم مقصد و موضوعی فراموش نشدنی است. عظمت این کوه را از بسیاری از نقاط اطراف آن می توان دید. پاییز، زمستان یا اوایل بهار بهترین فرصت برای بازدید و عکاسی از این کوه برفی است.

زیباترین سایت های عکاسی دنیا

دریاچه کاواگوچی یکی از مناظر منحصربفرد پایین کوه است که ترکیبی از دریاچه و آتشفشان منظره خیره کننده ای را ارائه می دهد. دریاچه سایکو نیز یکی دیگر از منظره های زیبا است و بتکده چورتو قاب عکاسی مناسبی را در این منظره ایجاد می کند.

زیباترین سایت های عکاسی دنیا

خلیج هالونگ، ویتنام

خلیج هالونگ ویتنام که یکی از میراث جهانی یونسکو است، بهشت ​​عکاسان است. حدود 1600 صخره آهکی دندانه دار وجود دارد که از آب های آبی بیرون زده اند، با قایق های ماهیگیری، غارها برای کاوش و سواحل بی پایان برای بازدید، که میل هر عکاسی را برای گرفتن عکس های جادویی برآورده می کند.

زیباترین سایت های عکاسی دنیا

غار زیبای Songsut را با مسیرهای رنگارنگ و نورپردازی‌اش جستجو کنید و با قایق به جزیره Buhon بروید، جایی که جنگل‌های بارانی سرسبز و صخره‌های باشکوه مناظر خیره‌کننده‌ای را برای عکس‌های مناظر فراهم می‌کنند و مه خلیج در سپیده‌دم به زیبایی و رمز و راز این مکان عکاسی می‌افزاید.

زیباترین سایت های عکاسی دنیا

آبشار گلفوس، ایسلند

یکی از نقاط برجسته دایره طلایی ایسلند، آبشار غول پیکر Gullfoss است که در کمتر از دو ساعت از پایتخت، ریکیاویک، واقع شده است. آب پرفشار از رودخانه Hvita و ورقه یخی Langjökull سرچشمه می گیرد و به پایین دره آبشاری بسیار بزرگ سرازیر می شود.

دسترسی به این مکان رویایی با پای پیاده از پارکینگ امکان پذیر است. گاهی اوقات در زمان مناسب می توانید رنگین کمانی را بر فراز آبشار ثبت کنید که به جادوی یکی از جذاب ترین مکان های جهان می افزاید.

زیباترین سایت های عکاسی دنیا

فیربنکس، آلاسکا

برای کسانی که علاقه مند به عکاسی از شفق شمالی هستند، سفر به شهر فیربنکس در شمال آلاسکا بهترین گزینه است. فیربنکس به دلیل قرار گرفتن در شفق شمالی، شرایط ایده آلی برای مشاهده و عکاسی از شفق شمالی دارد و بهترین زمان برای بازدید از آن اواخر آگوست تا اواسط آوریل است که فرصت های زیادی برای تماشای نمایش نور رقص جادویی فراهم می کند.

زیباترین سایت های عکاسی دنیا

مجسمه مسیح، برزیل

مجسمه مسیح بزرگ یکی از مشهورترین مکان‌های دیدنی ریودوژانیرو و یکی از مکان‌های پر عکس در برزیل است. این مجسمه خیره کننده که در بالای کوه کورکووادو قرار دارد، حدود 100 فوت ارتفاع دارد و می توان در بخشی از مسیر با ماشین، تاکسی یا قطار به آن رسید، سپس 220 پله در انتظار بازدیدکنندگان برای رسیدن به پای مجسمه است.

زیباترین سایت های عکاسی دنیا

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال