اخبار اخبار تکنولوژی

دانش‌بنیان‌های نوپا چقدر تسهیلات از صندوق نوآوری دریافت می‌کنند؟

تبلیغات بنری


به گزارش خبرنگار گروه علوم و معارف اقتصاد ایراندر ابتدای خرداد ماه سال جاری محمدصادق خیاطیان رئیس صندوق خلاقیت و شکوفایی با هدف تحقق شعار 1403 با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم وی از دو بسته پشتیبانی گارانتی و 1000 فناوری رونمایی کرد.

بسته های رونمایی شده برای حمایت از گروه های فناوری و دانش بنیان در واقع بخشی از بسته های هشت گانه حمایتی صندوق نوآوری و شکوفایی است که برای شرکت های دانش بنیان با گردش مالی بیش از 5 میلیارد تومان تا سقف 500 میلیارد تومان شناسایی و تدوین شده است.

هشت بسته پشتیبانی ذکر شده در عنوان جهش، قوی، در حال رشد، 1000 فن‌آور، کارآفرین، شکوفا، حامیان و ضمانت‌ها بسته پشتیبانی 1000 فناوری در واقع برای حمایت از شرکت هایی با فروش کمتر طراحی شده است. این بسته در واقع برای شرکت هایی در نظر گرفته شده است که فروش کمتر از 5 میلیارد تومان دارند و تحت حمایت شبکه مالی کشور نیستند.

موسسات دانش نوین از صندوق نوآوری چه میزان تسهیلات دریافت می کنند؟

تشریح جزئیات بسته حمایتی «1000 فناوری» از پایگاه های دانش 13 استانداری

ولی مدیر ارتباط با مشتری با صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری همچنین صبح امروز شنبه در نشستی مجازی بسته حمایتی «1000 فناوری» به طور ویژه به استارت آپ های دانش بنیان در 13 استان ارائه شد که جمعی از نمایندگان استارت آپ های دانش بنیان در آن حضور داشتند. شرکت های موجود از استان های البرز، ایلام، جهرمحال، بختیاری، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه، بویراحمد، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی و همدان علاوه بر معرفی خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در کشور. و در چهار حوزه تسهیل، سرمایه گذاری، تضمین و توانمندسازی جزئیات بسته حمایتی «1000 فناوری» از استارتاپ های دانش بنیان را تشریح کرد.

محسن نوتاش وی بیان کرد: استارتاپ های دانش بنیان در سراسر کشور دارای شرایط مشخص شده از جمله فروش کل کمتر از 5 میلیارد تومان در سال 1402، طرح کسب و کار مشخص برای افزایش فروش محصولات/خدمات دانش بنیان و افزایش تعداد نیروی انسانی بیمه شده. به بیش از 10 نفر تا پایان سال 1403 ه.

وی افزود: ارزش این تسهیلات با حداکثر بازپرداخت 48 ماهه به 3 میلیارد تومان می رسد که برای تامین هزینه های جاری تولید (سرمایه در گردش) برای توسعه کسب و کار استارت آپ ها در سراسر کشور تعیین شد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال