اخبار اخبار فرهنگی

خون شهید نصرالله به نماد انتقام قاطعانه تبدیل می‌شود

تبلیغات بنری


به گزارش مجله توژال، حجت‌الاسلام محمدمهدی ایمانی پور در بیانیه‌ای اعلام کرد:

«کسانی که دین را دشنام می‌دهند در راه خدا کشته می‌شوند، ولی مردگان نزد پروردگارشان محشور می‌شوند».

شهید سید حسن نصرالله دبیرکل غیور و مبارز حزب الله لبنان پس از سالها مجاهدت در راه رسیدن به آرمان قدس شریف و فداکاری در میدان نبرد حق علیه باطل، به آرزوی دیرینه و همیشگی خود جامه عمل پوشاند و جنگید. وحشیانه ترین و وحشیانه ترین رژیم تاریخ بشریت با پیوستن به هزاران تن از همرزمانش. ولایت، اخلاص، پایداری در هدف، علم، اعتقاد قلبی به گفتار و جریان مقاومت از بارزترین ویژگی های این شهید بزرگوار بود.

سید حسن نصرالله تا آخرین لحظات عمر پربرکت خود در مسیر آزادسازی قبله اول مسلمانان از چنگال متجاوزان صهیونیست در کنار مقاومت اسلامی لبنان در برابر ترکش ها و موشک های اصابت کرد، پای خود را رها نکرد. آتش از سرزمین های اشغالی به سمت کودکان و زنان آسیب پذیر فلسطینی در نوار غزه شلیک شد و آنها را هدف قرار داد و آنها را سنگر گرفت.

حتی رحلت پیشوایان شهیدی چون عماد مغنیه (حاج رضوان)، مصطفی بدرالدین، فؤاد الشکور و دیگر یاران جناب الطاساس لحظه ای مانع از گام برداشتن در راه روشن و مقدس نشد. که زندگی خوب او را گرفته بود. بر این اساس و سرانجام ثواب آن این بود که در راه خداوند متعال با شهادت نائل آمد.

شهادت دبیرکل شجاع و مقتدر مقاومت اسلامی لبنان، شهید راه مقدس سید حسن نصرالله (رضی الله عنه) در حضور حضرت بقیه الله العظمی (علیه السلام) این مصیبت وارده را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و همه دوستداران گفتمان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

ما اطمینان داریم که خون این شهید بزرگوار به نماد انتقام گیری موثر و سرنوشت ساز از دشمن صهیونیستی و حامیان این جنایت بی شرمانه تبدیل خواهد شد. شکی نیست که «شهید نصرالله» بیش از «رهبر حزب الله» استکبار جهانی را در هم خواهد شکست.

تبلیغات بنری