اخبار اخبار فرهنگی

«خوش نمک» مرزبندی بین مهمان‌ها ندارد

تبلیغات بنری


امیرحسین تهرانی امروز (پنجشنبه) در گفت و گو با مجله توژال، در مورد تغییرات فصل جدید شور وی گفت: این برنامه در چهار فصل تولید شد. ابتدا قرار بود خوش نمک به شکلی دیگر ساخته شود اما در نهایت فصل اول این نمایش با ایده ای کاملا جدید و منحصر به فرد ساخته و تولید شد. در ادامه برنامه و فصل دوم تغییراتی در قالب برنامه ایجاد شد که آن را از سبک رقابتی و لیگی خارج کرد و در قالب گروه های سه نفره به محتوا و گفتگو بین گروه ها و مشاغل مختلف پرداخت. در برنامه و همراه با جوک و موقعیت های کمدی.

وی با تاکید بر حضور افراد عادی که سابقه هنری ندارند به عنوان شرکت کننده و مهمان در برنامه گفت: حضور دسته های مختلف از نظر تنوع در ارائه مطالب و خروجی های متنوع و غیر تکراری از هر قسمت از برنامه باعث شد. برای مخاطب جذاب است اما می توان گفت که فضای خنده، کمدی و طنز به دلیل عدم آگاهی مهمانان از نحوه خلق موقعیت های کمدی خود به خود تا حدودی کمرنگ شده است. در نتیجه امکان ارائه بازی و چالش خاصی وجود نداشت. بنابراین دوباره مجبور شدیم در فصل های بعدی تغییراتی ایجاد کنیم.

تهرانی با اشاره به تصمیم برای بازگشت به فرمت قبلی این برنامه، گفت: پس از تولید 30 تا 35 قسمت از فصل دوم برنامه، تصمیم گرفتیم مدل فصل اول را تولید کنیم تا هیجان بیشتر شود. و با قرار دادن میهمانان در لیگ امتیاز مسابقه در کنار رفاقت و فضای شاد ایجاد خواهد شد.

مدیر خوش نمک با اشاره به افزایش ظرفیت برنامه افزود: دکوراسیون کوچک را با ظرفیت محدود دو برابر کردیم تا مخاطبان و شرکت کنندگان در فضای بهتری حضور پیدا کنند. اما تغییر مهم دیگر تغییر مجریان بود.

وی تغییر مجری را از دیگر تغییرات مهم برنامه اعلام کرد و افزود: دو فصل اول تولد صالح پور اجرا شد اما به دلیل درگیری های کاری خداحافظی کردیم و تصمیم گرفتیم با سید برویم علی زرگر که از روز اول به عنوان مجری و همچنین در کنار او در گروه محتوا حضور داشته است علی الفرادی که تجربه اجرا در برنامه های مختلف را داشت به عنوان مجری دوم ادامه دهیم تا ضمن ایجاد موقعیت و چالش، به جذابیت فضای اصلی برنامه نیز کمک کند.

کارگردان برنامه خوش نمک از دیگر اقدامات خود برای تقویت طنز و طنز در این برنامه توضیح داد و گفت: فصل سوم با حضور جمعی از مهمانان که سابقه تولید محتوا در فضای مجازی و نه تلویزیونی را دارند تولید شد. . از این رو نگاه به طنز بیشتر جنبه شخصی داشت و در نهایت برنامه در مسیر خود جذابیت بیشتری پیدا کرد.

التهرانی با اشاره به چالش ها و ایرادات این برنامه گفت: بخشی از مشکلات برنامه مربوط به گروه بندی و تعداد افراد گروه ها بود. دیدن هر فرد یا گروهی که قرار بود پنج یا شش بار فینالیست شود، برنامه را کمی تکراری می کرد و حوصله مخاطب را سر می برد. از این رو تصمیم گرفتیم در فصل سوم لیگ و مسابقات را به پایان برسانیم و در هر سه فصل با همین نوع مهمان و انتخاب مهمان برنامه را ادامه دهیم و از ابتدای ماه ربیع الاول فصل چهارم آغاز شد. پخش

وی رسالت این برنامه را سرگرمی و خنداندن مخاطب در تمام فصول عنوان کرد و افزود: نمی دانم در این راه موفق بودیم یا خیر، اما هدف و تلاش ما همیشه همین بوده است همان

تهرانی در پاسخ به موضوع ورود فعالان مجازی به تلویزیون گفت: به نظر من اگر به طور کلی نگاه کنیم، رسانه و فضای ارائه محتوا چیزی است که در همه جای دنیا جادوی خودش را دارد و همه به دنبال خلق و ارائه هستند. محتوا و به خاطر تلاش هایشان دیده شود. چه رسانه ملی در هر کشوری باشد و چه فضای مجازی، چه بهتر که این شرایط برای هر کشوری تسهیل و قابل دسترس باشد تا خلاقیت و توانایی مردم در مسیر درست قرار گیرد و به نتیجه برسند. این برنامه به همان اندازه که خود به دنبال راهی برای نشان دادن خود، توانایی و خلاقیت خود در ارائه محتوا، در چارچوب و قالب صحیح و مطابق با قوانین و استانداردهای کشور عزیزمان است، فراهم می کند مهمان برنامه خوش نمک حضور داشته باشید زیرا نظرات و نظرات در مورد مطالب در رسانه ملی بیشتر از فضای مجازی و رسانه های مختلف خواهد بود.

وی از استقبال خوب مخاطبان از برنامه خوش نمک ابراز خوشحالی کرد و افزود: با وجود اینکه تاکنون بیش از 6 قسمت از آن پخش نشده است، اما واکنش ها خوب بوده است. بر اساس بررسی های پایگاه خبری و فضای آنلاین، بازخورد کلی تا کنون خوب بوده است. ما افرادی را می پذیریم که انتقاد دارند و از نظرات آنها برای بهتر شدن استفاده می کنیم.

کارگردان برنامه خوش نمک با اشاره به تلاش خود برای ارائه همه اقشار مخاطب در تلویزیون گفت: شاید بخشی از برنامه ای که جوانان دوست دارند مورد پسند بزرگسالان نباشد و برعکس بخشی از برنامه پسندیده شود. توسط بزرگسالان برای بزرگسالان و برای جوانان مناسب نیست. اما تلاش‌های محتوا و بازی ما بر این واقعیت استوار است که همه در هر سنی می‌توانند پلتفرم ما را ببینند و از آن استقبال کنند.

ادامه مطلب

تبلیغات بنری