اخبار اخبار تکنولوژی

خودروهای برقی در حال رقابت با تلفن همراه

تبلیغات بنری


ماشین های برقی سریعتر از تلفن های همراه شارژ می شوند!

به گزارش سایت توژال، عملکرد استثنایی باتری های لیتیومی تولید شده توسط شرکت فورج باعث شد تا خودروهای برقی تنها در 10 دقیقه با استفاده از فناوری شارژ سریع ارائه شده توسط این شرکت شارژ شوند.

با هدف تغییر شکل چشم‌انداز فناوری خودروهای الکتریکی (EV)، Forge Battery به طور رسمی فناوری باتری‌های لیتیوم یونی پیشگامانه خود، نسل 1.1 سوپرسل را معرفی کرد که به نظر می‌رسد تقاضای بالایی دارد.

مدیر عامل این شرکت، پل لچه، گفت: Battery Forge اشتیاق زیادی از سوی مشتریان دریافت کرده است.

سلول‌های باتری لیتیوم یون استوانه‌ای برای رسیدگی به چالش‌های حیاتی پیش روی صنعت خودروهای الکتریکی، که چگالی انرژی و زمان شارژ است، توسعه یافته‌اند.

این شرکت تاکید کرد که Forge Battery انتظار دارد سلول‌هایش استانداردهای صنعتی مناسب برای بازارهای مشتریان هدف مورد نظر خود را که شامل کامیون‌های الکتریکی، خودروهای الکتریکی، موتورسیکلت‌های الکتریکی و فضاپیماها می‌شود، برآورده کنند یا حتی از آنها فراتر رود.

چگالی انرژی بالا، شارژ سریع باتری خودروهای الکتریکی

باتری Supercell Gen 1.1 با قدرت ویژه تایید شده 300 Wh/kg بدون کاهش عمر چرخه ارائه می شود. این به طور قابل توجهی بیش از قابلیت های استاندارد قبلی است.

Forge Battery انتظار دارد باتری از اهداف چگالی توان تعیین شده توسط کنسرسیوم باتری پیشرفته ایالات متحده (USABC) بهتر عمل کند.

این چگالی انرژی بالاتر به معنای برد بیشتر برای وسایل نقلیه الکتریکی است که به کاهش اضطرابی که صاحبان خودروهای برقی در مورد وسایل نقلیه الکتریکی خود احساس می‌کنند کمک می‌کند.

علاوه بر این، قابلیت شارژ سریع ارائه شده توسط سوپرسل بسیار چشمگیر است، زیرا می تواند تنها در 10 دقیقه به شارژ کامل برسد. علاوه بر این، این شاهکاری است که بدون به خطر انداختن عمر باتری به دست آمده است.

این باتری همچنین گواهینامه UN 38.3 و UL 1642 را دریافت کرده است که تایید می کند این سلول ها دارای بالاترین استانداردهای ایمنی هستند.

فناوری نانو سپرهای اتمی را پوشش می دهد

دلیل اصلی عملکرد فوق‌العاده سوپرسل، فناوری نانو پوشش انحصاری آن به نام “زره اتمی” است که لایه نازکی است که روی آند و کاتد باتری اعمال می‌شود و استفاده از آندهایی با محتوای سیلیکون بالا را تسهیل می‌کند و در حال حاضر امکان کار در ولتاژهای بالاتر

در نتیجه، سلول باتری نه تنها چگالی انرژی زیادی را فراهم می کند، بلکه ظرفیت خود را در چندین چرخه شارژ حفظ می کند.

باربارا هیوز، معاون ذخیره‌سازی انرژی در فورج، می‌گوید: «سوپرسل‌های پرقدرت Forge Battery از نظر چگالی و ظرفیت انرژی بهتر از نمونه‌های موجود در بازار هستند که نتیجه استفاده از مواد پوشش‌دهی شده با سپر اتمی است.

برنامه های کاربردی گسترده

سازگاری Supercell Gen 1.1 در طیف گسترده ای از برنامه ها مشهود است. این شرکت همچنین مطمئن است که خودروهای الکتریکی با استفاده از سلول‌های باتری آن برای سال‌های آینده به کار خود ادامه خواهند داد.

علاوه بر مشخصات فنی چشمگیر، Supercell Generation 1.1 با تمرکز بر مقرون به صرفه بودن توسعه یافته است.

به گفته سازنده، این باتری را می توان با 20 درصد هزینه کمتر در هر کیلووات ساعت نسبت به استانداردهای صنعت تولید کرد.

این شرکت اکنون برنامه های خود را برای ساخت یک کارخانه بزرگ فاش کرده است.

این شرکت به این نتیجه رسید که انتظار دارد تولید تجاری سوپرسل های خود را در یک کارخانه بزرگ در کارولینای شمالی در سال 2026 آغاز کند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال