اخبار اخبار سیاسی

خلاصه اخبار مجلس، ۱۰تیر؛ بررسی تدابیر تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ با حضور وزیر آموزش

تبلیغات بنری


به گزارش توژال، جلسه علنی مجلس به ریاست حمیدرضا حاجی بابایی نایب رئیس شورای اسلامی و بررسی گزارش وزیر آموزش و پرورش در خصوص انجام اقدامات لازم برای سال تحصیلی 1402 برگزار شد. 1403 ق در دستور کار نمایندگان قرار گرفت.

خلاصه اخبار شورا، 10 ژوئیه;  بررسی اقدامات تربیتی 1402-1403 با حضور وزیر آموزش و پرورش

رضامراد صحرایی وی در جریان بررسی تشریفات مصوب سال تحصیلی 1402-1403 در صحن عمومی مجلس، تأیید کرد: میزان بازنشستگی در وزارت آموزش و پرورش بیش از میزان تعیین شده است و از سوی دیگر، بودجه این وزارتخانه در دهه گذشته کاهش یافته است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین خاطرنشان کرد: با اجرای این طبقه بندی، حقوق معلمان 26 درصد افزایش یافت، البته حقوق معلمان بیش از این است.

در آینده پدرت تو را نگه خواهد داشت رئیس مرکز تحقیقات شورا وی با بیان اینکه مجموع مطالبات معلمان بالغ بر 70 هزار میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید 176 هزار معلم کمبود داریم علاوه بر این که پیش بینی می شود تا سال حدود 72 هزار معلم بازنشسته شوند. 1403 م. این امر بر تأمین نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش تأثیر می گذارد و کار را دشوارتر می کند.

همچنین تعدادی از بازیگران به بیان نکاتی در مورد وضعیت تحصیلی دانش آموزان و معیشت معلمان من پول دادم و خواستم بهبود یابد.

خلاصه اخبار شورا، 10 ژوئیه;  بررسی اقدامات تربیتی 1402-1403 با حضور وزیر آموزش و پرورش

در ابتدای جلسه عمومی امروز نایب رئیس مجلس نمایندگان وی در نطق پیش از فرماندهی خود ضمن قدردانی از حضور گسترده مردمی در پای صندوق های رای تاکید کرد: ملت بزرگ ایران جمعه آینده با آزمون بزرگ دیگری روبروست و حضور مردم بار دیگر رکن مهم اقتدار ملی است. .

مداوم…

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال