اخبار اخبار تکنولوژی

حمایت از دانش‌آموختگان برای راه‌اندازی واحدهای فناورانه و شرکت‌های دانش‌بنیان

تبلیغات بنری


برای گزارش دادن گروه علوم و معارف اقتصاد ایران از دانشگاه علامه طباطبایی عبدالله معتمدی وی از حمایت از فارغ التحصیلان برای ایجاد واحدهای فناور و شرکت های دانش خبر داد و گفت: اگر بتوانید ایده خلاقانه مناسب یا تخصص خود را ارائه دهید و آن ایده را توسعه و دفاع کنید، ما دفتر، حمایت مالی، امکان ایجاد یک پروژه تجاری، و ارائه کار به شما.

جشن دانش آموختگی بیش از دو هزار دانشجوی دختر و پسر از دانشگاه علامه طباطبایی وجود داشتن عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه، مهدی واحدی معاون دانشجویی، محمدعلی اسلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی زهره قربانی ماداوانی مدیر اجتماعی دانشگاه و خانواده های دانشجویان در سالن کنفرانس برج کریسمس با مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دیدار کردند.

معتمدی در این آیین با تبریک به دانش آموزان و خانواده هایشان افزود: حضور شما در این محفل که جشن فارغ التحصیلی خود را برگزار می کنید، ارزش زیادی دارد. این آیین، آیین شما برای یادگیری، رشد، و ارزشمندتر شدن است. حضورتان را به ملت، دانشگاه علامه طباطبایی و خانواده محترمتان تبریک می گویم.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: ما ملتی بزرگ، کهن و ریشه دار هستیم و میراث بزرگی به نام ایران را به ارث برده ایم که ریشه در تاریخ دارد. آثار و اندیشمندان و علمای این کشور خدمات بزرگی به بشریت ارائه کرده اند و این مایه مباهات ماست. ما وظیفه داریم میراث خود را همانطور که دیگران برای ما آماده کرده اند غنی کنیم. فیلسوفان، اندیشمندان، نویسندگان، حکیمان، شاعران و بزرگانی چون فارابی و بوعلی سینا فرزندان پرافتخار این سرزمین هستند و امیدوارم شما هم بتوانید همین گونه باعث سربلندی این کشور شوید.

ادامه مطلب

حمایت از دانش آموختگان برای ایجاد واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان

وی گفت: ایران هویت ماست و به ایرانی بودن خود افتخار می کنیم. ما باید ارزش‌های فرهنگی خود را بشناسیم و بدانیم از کجا آمده‌ایم و چه پیشینه‌ای داریم تا بتوانیم این پیشینه را غنی‌سازی کنیم و به نسل‌های آینده منتقل کنیم. کسانی که این گونه زندگی می کنند نیکوکار می شوند و هر که نیکوکار باشد به زشتی نمی پردازد. ما ریشه در عزت داریم و بسیاری از شیوخ و روشنفکران مایه مباهات بشریت از این کشور به بشریت وفادار بوده اند.

معتمدی به دانش آموختگان گفت: شما سرمایه ملی کشور هستید. هزاران متخصص در ایران آموزش دیده اند. عظمت امروز ما به برکت حضور شما به عنوان پایتخت این سرزمین است. پس باید برای خود ارزش قائل باشید و سخت کوش باشید.

وی اعلام کرد: به فارغ التحصیلان دانشگاه علامه طباطبایی این امکان را می دهیم که با حمایت دانشگاه و ذهن خلاق خود واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان تاسیس کنند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال