اخبار اخبار تکنولوژی

حاکمیت توجه ویژه‌ای به اثربخشی نخبگان در کشور دارد

تبلیغات بنری


برای گزارش دادن گروه علوم و معارف اقتصاد ایران، سید سلمان سید اوگاهی وی در خصوص برگزاری سلسله جلسات مسئولان بنیاد ملی نخبگان با نخبگان برای بررسی مسائل و مشکلات آنان گفت: برگزاری نشست با نخبگان و استعدادهای برتر نعمت بزرگی است. زیرا این امر نقش زیادی در هم افزایی و تعامل با آنها دارد.

وی افزود: برگزاری چنین برنامه هایی باعث می شود مسئولان با دید تخصصی تری به مسائل نگاه کنند و از نزدیک با مسائل نخبگان عزیز در کشور آشنا شوند و برای ایجاد بسترهای مناسب برای رفع مشکلات مطرح شده چاره اندیشی کنند.

دولت توجه ویژه ای به کارآمدی نخبگان کشور دارد

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: بیان توانمندی های بومی و ملی به ویژه توانمندی های مغفول مانده در کشور، بسترسازی برای ایده پردازی و ایجاد بسترهای جدید برای استفاده بهینه از توانمندی ها از دیگر دستاوردهای برگزاری این رویدادها است. برنامه ها.

وی با تاکید بر اهمیت حل مشکلات نخبگان در مسیر نخبگان، آن را اهمیت کارآمدی نظام در حل مشکلات و مطالبات نخبگان عنوان کرد و گفت: شخصا معتقدم که دستگاه های نخبگانی به ویژه نهاد ملی نخبگان در مسیر وظایف خاص و قانونی خود در رفع مشکلات و مطالبات نخبگان و استعدادهای برتر باید در مسیری باشد که برنامه «گپ مستقیم با نخبگان» صرفاً باشد مکانی برای افزایش تعامل نخبگان جامعه با مسئولان و با هدف افزایش اثربخشی و کارآمدی آنها.

دولت توجه ویژه ای به کارآمدی نخبگان کشور دارد

آقای آگاهی با اشاره به اینکه در ایجاد بستری برای گفت و گو با مسئولان این نهاد تردیدی وجود ندارد سیستم ارتباط مستقیم با MP اقدامی با هدف شنیدن بهتر مسائل و مشکلات نخبگان به ویژه نظرات آنان است و اظهار امیدواری کرد که این سامانه با سازوکار مناسب منشأ خیر و صلاح جامعه نخبگان و ایجاد امید و انگیزه باشد. برای نخبگان آنها خواهند دانست که صدای آنها به گوش مقامات و دولت می رسد و به تأثیرگذاری و تأثیرگذاری آنها توجه ویژه ای دارند.

وی در دیدارهای جداگانه با تعدادی از نخبگان، طی گفت‌وگو با آنها، مشکلات، چالش‌ها، ایده‌ها و توانمندی‌های نخبگان را بررسی و دستور پیگیری موضوعات مطرح شده را صادر کرد.

بر اساس اعلام بنیاد ملی نخبگان، نخبگان و استعدادهای برتر می توانند با مراجعه به سامانه ارتباط مستقیم با معاون رئیس جمهور در صفحه اصلی، درخواست خود را برای ملاقات حضوری با معاون بنیاد ملی نخبگان ثبت کنند. . صفحه وب سایت بنیاد به آدرس https://sina.bmn.ir/visit do می باشد

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال