اخبار اخبار عمومی

جیب سوراخ حساب‌های بانکی خود را بدوزید

تبلیغات بنری


در حساب های بانکی خود سوراخ بدوزید

به گزارش مجله توژال؛ پلیس مناطق قبیله ای فدرال (FATA) از ارسال پیام های جعلی با عناوینی مانند “پشتیبانی” و “کمک معیشتی دولت” از طریق پیام کوتاه و پیام های تلفن همراه توسط کلاهبرداران خبر داد. این پیام ها که با ظاهری فریبنده و با نام های رسمی ارسال می شوند، در واقع ابزاری برای دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شخصی و بانکی کاربران و در نهایت تخلیه حساب های بانکی آنهاست.

این پیام ها اغلب حاوی پیوندی هستند که کاربران را به یک صفحه کلاهبرداری هدایت می کند. با کلیک بر روی این لینک ها، کاربران به سادگی اطلاعات خود را در اختیار کسانی قرار می دهند که به دنبال سود هستند. لذا از تمامی شهروندان درخواست می شود از بازکردن لینک های ناشناس و ارائه اطلاعات شخصی خودداری کنند.

پلیس مناطق عشایری فدرال همچنین تاکید کرد که هیچ اطلاعیه ای در خصوص پرداخت یارانه های دولتی و کمک های معیشتی نباید از طریق پیامک یا پیام های موبایلی ارسال شود و شهروندان باید برای پیگیری این گونه اخبار و اطلاعات از منابع رسمی و موثق استفاده کنند.

از کاربران درخواست می شود جهت جلوگیری از کلاهبرداری های احتمالی، سریعاً این پیام ها را حذف و موضوع را به پلیس فتا اطلاع دهند. توجه به این هشدارها و دقت در استفاده از ابزارهای ارتباطی می تواند تا حد زیادی از بروز مشکلات و آسیب جلوگیری کند. / مهر و موم

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال