اخبار اخبار سیاسی

تولید نسل جدید داروهای درمان سرطان با یک‌دهم قیمت نمونه مشابه خارجی

تبلیغات بنری


برای گزارش دادن گروه علمی اقتصاددانان ایران، مدیرعامل این شرکت وی در خصوص زمینه فعالیت این شرکت گفت: این شرکت فعالیت خود را با تولید نانوذرات پروتئینی در زمینه سرطان آغاز کرد و همزمان در نظر داشت محصول راه اندازی مستمر در زمینه ترک اعتیاد در این زمینه توسعه دهد. . از میکروکره های پلیمری با گذشت زمان و موفقیت در ارائه محصولات دارویی پیشرفته و ایجاد بستری مناسب برای دسترسی آسان بیماران به داروهای باکیفیت، انگیزه موسسان برای حرکت رو به جلو افزایش یافت.

ادامه مطلب

نوید گودرزیوی ادامه داد: امروز 13 سال از تاسیس نانو دارو می گذرد و در حال حاضر بیش از 200 نفر مشغول به کار هستند و در این تلاش 13 ساله با رعایت استانداردهای اجرایی و رعایت قوانین بین المللی دارویی دستاوردهای بزرگی حاصل شده است. به دست آورد.

به گفته وی، شرکت مذکور در چندین حوزه کلیدی درمانی از جمله تولید داروهای هدفمند برای درمان سرطان، محصولات تزریقی بیماری های ارتوپدی، داروهای جدید برای درمان اعتیاد و درمان دارویی بیماری های نادر و با مالکیت فعالیت می کند. بسترهای فناوری نوین دارویی بوده و توانسته است در زمینه تحقیق و توسعه برای ایجاد الگویی کارآمد در تولید محصولات با کیفیت بالا، دانش محور با پتانسیل صادراتی بالا و پایدار سرمایه گذاری کند. این پلتفرم ها شامل نانوذرات پروتئینی، میکروسفرهای پلیمری و داروهای کونژوگه با آنتی بادی است.

بر اساس این خبر، معاون علمی، فناوری و اقتصاد مستقر در نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: نتیجه آنچه در قالب این فناوری ها به دست آمده، جدای از رفع نیازهای بومی، به چرخه ارزآوری کشور کمک کرده است. کشورهایی از جمله روسیه، اکوادور، سوریه، ترکیه و عراق از جمله مقاصد صادراتی این شرکت بودند.

به گفته وی، این شرکت همچنین سالانه بیش از 3 میلیون دلار مجموعه ارزی و بیش از 100 میلیون دلار پس انداز ارزی در درمان بیماری های صعب العلاج را در کارنامه خود دارد و در این راستا موفق به کسب جایزه صادرکننده نمونه ملی شده است. در زمینه صنایع پیشرفته و در چندین دوره متوالی اشتغال برای حدود 250 نفر صرفه جویی کرده است.

گدرزی در خصوص صادرات این شرکت افزود: در کارنامه این شرکت صادرات داروهای ضد سرطان پادینکس و پاکلیناب به کشورهای مختلف از جمله ترکیه، روسیه، عراق، سوریه، اکوادور و … می باشد.

وی قیمت تمام شده داروی تدروکس را کمتر از 10 درصد (یک دهم) نسبت به برند خارجی دانست و دسترسی مستمر بدون مشکل در زنجیره تامین داخل کشور را از دیگر مزیت های این محصول برشمرد و افزود: پیش بینی می شود داروی تدروکس به تنهایی چندین ارز به ارزش ده میلیون دلار را ذخیره می کند. اما به دلیل ورود اخیر آن به بازار، نمی توان آمار دقیقی از پس انداز ارزی آن ارائه داد.

بر اساس این خبر، این خبر پیش از این در مراسم رونمایی از برنامه ملی توسعه و حمایت از غزال های دانش بنیان که با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد، اعلام شد. و 12 رهبر برجسته دانش بنیان. شرکت هایی که رشد مستمر و پایدار و سهم اشتغال خوبی را تجربه کردند، دارای نیروی انسانی متخصص، فروش دانش بنیان، صادرات و ایجاد ارزش افزوده بودند، نشان «غزال دانش بنیان» را دریافت کردند. در این برنامه نانو دارو نیز با نام غزل دانش بانیان معرفی شد و جایزه ملی دریافت کرد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال