اخبار اخبار فرهنگی

توضیه حجت‌الاسلام شهریاری به رئیس جمهور آینده

تبلیغات بنری


حجت‌الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، دبیرکل اتحادیه مذاهب اسلامی در دومین نشست مجازی با عنوان «شهید رئیسی، مرد مقاومت»، کارشناس اقتصادی ایران، بیان کرد امروز (سه شنبه). با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی: این تشییع به استثنای امام راحل (رضی الله عنه) و شهید قاسم سلیمانی در جمهوری اسلامی ایران بی سابقه است.

شهریاری در ادامه سخنان خود، شهید رئیسی را مردی اهل میدان و جهاد دانست که آسایش و آرامش نمی شناسد.

وی ادامه داد: شهید رئیسی دیپلمات و اهل مذاکره همسایگان برای رسیدن به وطن واحد بود. او همیشه در همه عرصه ها از مقاومت حمایت می کرد.

دبیرکل بنیاد الکریم با اشاره به سابقه آشنایی 11 ساله خود با شهید رئیسی در قوه قضائیه گفت: هر وقت با ایشان صحبت می کردم ایشان را فردی خوش قلب می شناختم.

وی یکی از مردم بودن را از دیگر ویژگی های شهید رئیسی عنوان کرد و گفت: ایشان در شهرها و مناطق مختلف ظاهر می شد، با مردم صحبت می کرد و به حرف هایشان گوش می داد و همیشه بیشتر از اینکه حرف بزند گوش می داد.

شهریاری خاطرنشان کرد: مردم شهید رئیسی را به خاطر همین صفات دوست داشتند و به همین دلیل حماسه تشییع وی رقم خورد. خداوند هر که را بخواهد عزت می بخشد و هر که را بخواهد خوار می کند و می خواست رئیس جمهور را گرامی بدارد و مردم زیادی در تشییع جنازه او شرکت کنند.

وی تاکید کرد: شهید رئیسی روحانی و ملبس به لباس پیامبر(ص) بود و از نظر امنیت داخلی و بین المللی نیز سرمایه ای محسوب می شد.

دبیرکل شورا به پذیرش ولایتعهدی شهید رئیسی و اطاعت از ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: هرکس جایگزین شهید رئیسی شود باید مانند او مطیع ولایت باشد.

وی در پایان سخنان خود به تاثیر شهید رئیسی در صحنه بین المللی و حمایت وی از مقاومت در غزه، لبنان، سوریه و یمن اشاره کرد و تاکید کرد که تفاوتی بین مقاومت در کشورهای مختلف نمی بینم. .

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال