اخبار اخبار ورزشی

توصیه‌های رهبر انقلاب چراغ راه ورزش ایران است

تبلیغات بنری


سید محمدرضا میرشفیعی وی در گفتگو با خبرنگار توژال در خصوص دیدار مدال آوران المپیک و پارالمپیک با رهبر انقلاب گفت: به عنوان یکی از ورزشکاران تیراندازی به پارالمپیک اعزام شدم و امروز این افتخار را داشتم که در خدمت مقام معظم رهبری باشم. در کنار مقام معظم رهبری با دیگر قهرمانان ورزشی. معظم له همیشه توجه ویژه ای به ورزش دارند و دعای خیرشان برای قهرمانان این کشور است. ورزشکاران و قهرمانان المپیک در فضای بسیار خوبی با رهبر انقلاب دیدار کردند.

پرچمدار رژه ایران ادامه داد: رهبر انقلاب در این دیدار توصیه های زیادی به ورزشکاران و مسئولان ورزشی کردند. معظم له در گذشته توصیه هایی داشتند که مهمترین آن بحث عدالت ورزشی بود. امروز بر توسعه ورزش همگانی و ارتقای فرهنگ در ورزش تاکید کردند. همه توصیه های او می تواند نقشه راهی برای آینده این ورزش باشد.

میرشفیعی: توصیه های رهبر انقلاب چراغ راه ورزش ایران است

عضو تیم ملی چتربازی ایران با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در ورزش گفت: رهبر انقلاب علاوه بر بحث قهرمانی و مدال‌آوری بر اهمیت کار فرهنگی در عرصه‌های بزرگ تاکید دارند. استادیوم هایی مانند المپیک و پارالمپیک میلیون ها تماشاگر دارند و می توانند به مکانی تبدیل شوند که فرهنگ و ارزش های ما را در سطح جهانی منعکس کند. ورزشکاران ایرانی ضمن پایبندی به ارزش های اسلامی ایرانی، همواره بر دفاع از حقوق مظلومان تاکید دارند که نمونه آن حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی است.

جانبازان جنگ تحمیلی با بیان اهمیت اقدامات فرهنگی گفتند: اگر ارزش‌های دینی و ملی ما در عرصه‌های بزرگ المپیک و پارالمپیک به منصه ظهور برسد، بی‌شک تأثیر آن‌ها بسیار بیشتر می‌شود زیرا رسانه‌های ورزشی صدها مخاطب دارند. میلیون ها نفر که ممکن است برخی از آنها درباره کشور ما ندانند.

میرشفیعی همچنین به بیان اهمیت این جلسات پرداخت و گفت: تاثیر این دیدارها و برخوردهای صمیمی بسیار زیاد است. رهبر انقلاب همواره از قهرمانان بزرگ استقبال و تفحص می کردند. معظم له همواره پس از رویدادهای بزرگ برای قهرمانان و کاروان های ورزشی ایران پیام تبریک می فرستند که برای ورزشکاران ارزش زیادی دارد، زیرا این پیام ها و جلسات باعث دلگرمی و حمایت ورزشکاران خواهد شد.

میرشفیعی: توصیه های رهبر انقلاب چراغ راه ورزش ایران است

تبلیغات بنری