اخبار اخبار ورزشی

تنها مانع بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؛ پول نه، قرارداد با تراکتور

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال. پس از پایان لیگ بیست و سوم و قهرمانی پرسپولیس در این رقابت ها، خبرهایی مبنی بر توافق علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیل فر با تراکتورسازی منتشر شد و فصل آینده پیراهن این تیم را بر تن خواهند کرد. خبری که هیچ یک از سه بازیکن آن را تکذیب نکردند و حتی یک کلمه هم مبنی بر عدم توافق با تیم تبریزی صحبت نکردند.

چند روز پیش خبر علاقه دانیال اسماعیل فر برای بازگشت به پرسپولیس را منتشر کردیم. او حتی از مدیران پرسپولیس مهلت چند روزه خواست تا در این خصوص تصمیم نهایی را بگیرند. گفته می شود او یکی از بازیکنان مورد نظر مدیران پرسپولیس است و با توجه به اینکه فصل های ضعیفی را پشت سر گذاشته، قصد دارند دوباره از او استفاده کنند.

تنها مانع بازگشت اسماعیل به پرسپولیس؛  بدون پول، قرارداد با تراکتور

اختلاف اسماعیلی ور با پرسپولیس مالی نیست و ربطی به مبلغ قرارداد ندارد. تنها مانع همکاری مجدد دو طرف قراردادی است که این مدافع حق با تراکتورسازی امضا کرد و حتی گفته می شود پول به حساب او واریز شده است. چند روز پیش رضا درویش تایید کرد که ممکن است مشکل اسماعیل فر و بیرانوند حل شود اما باید دید تراکتورسازی به جدایی اسماعیل فر راضی می شود یا او مجبور می شود یک فصل با پیراهن تراکتورسازی بازی کند؟

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال