اخبار اخبار اقتصادی

تمدید ثبت‌نام در جشنواره تعاونی‌های برتر تا پایان خرداد

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، هر ساله تعاونی های برتر کشور با هدف ترویج فرهنگ تعاون و ارائه الگوها و نمونه های موفق تعاونی انتخاب و معرفی می شوند.

با توجه به کارکردها و مزایای موفقیت آمیز تشکیل تعاونی ها به ویژه در بحث اشتغال زایی، مشارکت جمعی، توسعه عدالت اجتماعی و رقابت پذیری، برگزاری جشنواره تعاونی های برتر در ارتقای نگرش جامعه به قشر پایه تعاونی موثر است.

این جشنواره هر ساله به منظور شناسایی تعاونی های برتر در بخش های مختلف خدماتی، توزیعی، تولیدی و آموزشی و ارائه الگوهای موفق در بخش تعاون کشور برگزار می شود که مورد تاکید مقام معظم رهبری بود.

حمید ویس کرمی – معاون امور تعاون و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این خصوص از ثبت 8 هزار و 250 شرکت تعاونی در نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر خبر داد و گفت: امسال تلاش شد تا شرکت تعاونی های برتر ارائه شود. ضریب تاثیر شاخص ها با در نظر گرفتن زمینه خاص فعالیت هر تعاونی.

وی به تمدید داوری فرمانداری ها در این جشنواره تا 24 تیرماه آینده اشاره کرد و گفت: انتخاب و ارائه تعاونی های نمونه با شاخص ها و استانداردهای صحیح علاوه بر نمایش و تقویت نقاط قوت می تواند راهگشای علاقه مندان به جمعی باشد. فعالیت در کشور تشکیل تعاونی ها و ایجاد الگویی برای ارائه فعالیت های اجتماعی موفق و اقتصاد تعاونی سازگار با اصول و ارزش های اخلاقی و انسانی.

روند به روز رسانی مدارک و بارگذاری اطلاعات لازم در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون کشور برای شرکت در نوزدهمین دوره جشنواره تعاونی برتر مدت‌هاست که در دسترس بوده و تعاونی‌ها می‌توانند به سامانه زیر مراجعه کنند. آدرس https://taavoni.mcls.gov.ir برای شرکت در این جشنواره.

توسعه و تقویت فرهنگ تعاون در جامعه، معرفی توانمندی های بخش تعاونی به اقشار مختلف جامعه و مسئولان، ارج نهادن به زحمات کارگران بخش تعاون، ارتقای جایگاه و اهمیت تعاون و مشارکت در جامعه، ایجاد انگیزه و سلامت رقابت بین اعضای خانواده بزرگ تعاونی در کشور و تشویق و ترویج فعالیت های تولیدی، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف از اهداف برگزاری این جشنواره است.

به گزارش سایت توژال، نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر شهریورماه امسال مصادف با آغاز هفته تعاون برگزار می شود که از ششم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پایان خردادماه ادامه دارد این دوره از جشنواره مربوط به صنایع صنعتی، کشاورزی و خدماتی است.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال