اخبار اخبار ورزشی

تمجید ویژه اسکالونی از دروازه‌بان تیمش بعد از صعود به نیمه نهایی

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، در نخستین دیدار مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا، بامداد جمعه دیداری برگزار شد که در آن تیم آرژانتین به مصاف اکوادور رفت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما قهرمان جهان توانست. برنده شدن در ضربات پنالتی و رسیدن به نیمه نهایی.

امیلیانو مارتینز، دروازه بان آلبی سلسته، نقش کلیدی در ضربات پنالتی مقابل اکوادور داشت و لیونل اسکالونی نیز به طور خاص از این دروازه بان تمجید کرد.

پس از صعود آرژانتین به نیمه نهایی، لیونل اسکالونی گفت: “در ضربات پنالتی، کل تیم به دروازه بان اعتماد کامل داشت و حتی وقتی مسی ضربه پنالتی را از دست داد، همه می دانستند که با وجود مارتینز اتفاق مثبتی رخ خواهد داد.” من مربی دروازه بان نیستم، اما مارتینز واقعا عالی است و تیم را نجات داد. ما خیلی خوش شانسیم که چنین دروازه بانی در تیم داریم.

سرمربی تیم ملی آرژانتین همچنین به وضعیت وحشتناک ورزشگاه ها در کوپا آمریکا اشاره کرد و گفت: شرایط زمین چمن اصلا خوب نیست و اجازه نمی دهد خوب بازی کنید اما شرایط برای ما یکسان است. دیگران و ما باید به راه خود ادامه دهیم.»

اسکالونی در پایان گفت: با حریف بسیار سختی روبرو شدیم که از نظر بدنی بسیار قوی بود. در نیمه اول می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم و از موقعیت ها استفاده نکردیم، بنابراین در نیمه دوم کار سختی بود. در تمام این مدت از بازی لذت نبردم. البته خوشحالم که صعود کردیم اما این بار از بازی لذت نبردم. باید بازی رو دوباره ببینم همیشه چیزهایی برای بهبود وجود دارد و ما باید در بازی بعدی بهتر عمل کنیم.

انتقاد مسی از ورزشگاه های کوپا آمریکا

لیونل مسی نیز پس از این دیدار گفت: می دانستیم بازی پرتنش و سختی خواهد بود. همه چیز همانطور که انتظار داشتیم اتفاق افتاد. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند. زمین های اینجا به شما اجازه نمی دهند با سرعتی که می خواهید بازی کنید. این کار همیشه برای تیم مدافع راحت تر است و در این مسابقه کار حریف راحت تر از ما بود.

آرژانتین در دور بعد به مصاف برنده دیدار ونزوئلا و کانادا می رود و با برد در آن دیدار راهی دیدار فینال جام می شود.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال