اخبار اخبار تکنولوژی

تعطیلی کلاس‌های دانشگاه‌ها و برپایی تجمع‌های همدلی با مردم لبنان

تبلیغات بنری


برای گزارش دادن گروه علمی توژالمعاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم در اطلاعیه‌ای فوری شهادت استاد مقاومت را به دانشگاه‌ها تبریک و تهنیت گفت. آقای سید حسن نصرالله دبیرکل فقید حزب الله لبنان به موجب مکاتبه شماره 172538 مورخ 7/7/1403 طبق هماهنگی های انجام شده از ساعت 11 الی 13 امروز (8 بعد از ظهر) کلیه دانشگاهیان کشور با همبستگی، اتحاد و وحدت بیان در سطح ملی و در سطح وسیع با تعطیلی کلاس های درس با حضور در مساجد و اماکن بزرگ دانشگاه ها با برگزاری راهپیمایی و نماز دسته جمعی و ابراز همدردی با حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم. فلسطین و لبنان به ویژه رهبران و فرماندهان مقاومت. لطفا برای این کار هماهنگی کنید.

ادامه مطلب

بر اساس اطلاعیه این نماینده، تروریسم دولتی اعمال شده توسط رژیم صهیونیستی، پس از یک سال نسل کشی ظالمانه در غزه مظلوم، این روزها به لبنان حمله کرد و باعث تخریب اماکن و شهادت و آواره شدن صدها شهروند لبنانی شد. این جنایات رژیم که کودکان را می کشد بدون محدودیت اخلاقی و بشردوستانه ادامه دارد و مدعیان حقوق بشر در مجامع جهانی چشم بر این همه وحشی گری می بندند و در سکوت مرگبار به حمایت از متجاوزان ادامه می دهند.

بنابراین، در راستای پیام مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی، وظیفه همه مسلمانان است که با امکانات و کمک های خود در مقابله با رژیم غاصب، ظالم و منحوس، سرافراز در کنار ملت لبنان و حزب الله باشند. علاوه بر محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان و جنایت بیروت در حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم و اعلام همبستگی با مقاومت اسلامی به ویژه حزب الله لبنان، باید هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری یک نشست بین المللی صورت گیرد. کنفرانس مراسم بزرگداشت مجاهد نصرالله، شهید مقاومت سید حسن نصرالله و شهدای حزب الله و برگزاری اجتماعات مردمی در مساجد و میادین اصلی دانشگاه ها با تجمع دانشجویان و اساتید.

تعطیلی کلاس های دانشگاه و برپایی راهپیمایی های همدردی با مردم لبنان

به گزارش تارنمای «توژال»، جمعه گذشته (6 مهر) بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا دستور ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد. از ستاد سازمان ملل در نیویورک

در پی این موضوع، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه مناطق مسکونی در محله حریت حریک در حومه بیروت را به شدت و به طور مستمر بمباران کردند. برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به حومه جنوبی بیروت توسط 8 تا 12 جنگنده انجام شده و از 2000 پوند بمب آمریکایی برای شکستن سنگ ها استفاده شده است.

حزب الله لبنان روز شنبه (7 مهر) در بیانیه ای شهادت این رزمنده بزرگ لبنانی را تایید کرد. سید حسن نصرالله سی و دو سال پس از تصدی سمت دبیرکلی حزب الله لبنان در سن 64 سالگی به شهادت رسید.

تبلیغات بنری