اخبار اخبار سیاسی

تعریض کامل جاده کندوان خواسته مردم چالوس از دولت است

تبلیغات بنری


به گزارش توژال، اجرای این پروژه از سال 1388 به طول حدود 20 کیلومتر آغاز شد و طبق برنامه اعلام شده قرار بود از حدود پنج کیلومتری مسیر جاده شهر آزاد به سمت شمال آغاز شود. از تهران قبل از شهر مرزن آباد و رسیدن به منطقه دژدبان باید مسیر جاده کندوان را ادامه داد، اما به گفته برخی کارشناسان و مسئولان، روند اجرای پروژه به دلیل موانع و بروکراسی اداری با تاخیر مواجه شد، به طوری که شرایط حتی منجر به توقف چند سالی روند اجرای آن.

رفع تراکم ترافیک در راستای بهره برداری از قطعه چهارم اتوبان تهران-شمال در محدوده شهری مرزن آباد، جلوگیری از یک طرفه شدن جاده کنداو در زمان پیک سفر از دژبان به مرزن آباد و در نهایت رفع مشکلات دغدغه چندین ساله شهرنشینان روستای اطراف بخش مرزن آباد با توجه به این معضل مستمر یکی از مهمترین اهداف اجرای این پروژه محسوب می شود.

ادامه مطلب

مطالبه ای که پنجشنبه شب در یادواره 24 شهید روستاهای دلاور و نخبه مرزن آباد چالوس مطرح شد از سوی یوسف نوری استاندار مازندران نیز مطرح شد و گفت: شایسته مردم نیست. مازندران. این منطقه هر بار با اعمال محدودیت های ترافیکی و یک طرفه شدن جاده چالوس – کرج تحت تاثیر قرار می گیرد و 60 نفر از روستاییان در خانه های خود محبوس می شوند و زندگی آنها مختل می شود.

وی با بیان اینکه اگرچه در دولت سیزدهم و با بازدیدهایی که از سوی مسئولان کشوری و محلی انجام شد، اقداماتی برای تسریع در روند اجرای طرح انجام شد، گفت: این کافی نبوده و امیدوارم با ادامه فعالیت ها در چهاردهم نیز این امر ادامه داشته باشد. دولت با اجماع ملی این طرح را در اسرع وقت با تزریق اعتبار برای اجرای آن اولویت بندی و بسته خواهد کرد.

جاده کرج – چالوس حدود 160 کیلومتر طول دارد که نیمی از آن بخشی از منطقه مازندران – چالوس معروف به کندوان است. طبق آمار حدود 40 هزار خودرو از سراسر کشور برای بهره مندی از مواهب طبیعی و تاریخی مانند جنگل و دریا در منطقه غرب مازندران از این گذرگاه عبور می کنند.
این روزها ماموران پلیس راه مجبورند برای کاهش بار ترافیکی و یک طرفه شدن این جاده در ساعاتی از شبانه روز محدودیت های ترافیکی را اعمال کنند.

تعریض کامل جاده کندوان خواسته مردم چالوس از دولت است

استاندار مازندران نیز در بخشی دیگر از سخنان خود یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و گفت: امروز مهمترین خواسته شهدا ادامه راه آنان در ارائه خدمات صادقانه و خالصانه به مردم است.

نوری افزود: این 24 شهید از جمله کسانی بودند که به فرمان امام (ره) از جان و مال و خانواده خود گذشتند و برای دفاع از ارزش های اسلامی به جبهه و جنگ رفتند و امروز این شهدا در جمع ما هستند. و هنوز زنده هستند

دهستان مرزن آباد چالوس با یک نقطه شهری و 103 نقطه روستایی در مسیر جاده چالوس – کرج در بخش کنداو قرار دارد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال