اخبار اخبار فرهنگی

تعداد قسمت های سریال «پایتخت ۷» مشخص شد

تبلیغات بنری



به گزارش مجله توژال؛ به نظر می رسد «پایتخت 7» فصل دوم این سریال نامیده شود که احتمالاً در ماه رمضان حدود 24 قسمت خواهد بود و رکورد طولانی ترین سریال را خواهد شکست.

این روزها اخبار غیررسمی از این پروژه در برخی رسانه ها منتشر شده است. از جمله اینکه قسمت بزرگی از داستان این فصل در تاجیکستان تولید می شود و … البته هنوز هیچ کدام به صورت رسمی تایید نشده و گویا هنوز به عوامل حاضر از جمله بازیگران اجازه داده نشده است. خبر رسمی اعلام کن، اما بر اساس همان اخبار غیررسمی، بالاخره «پایتخت» دوباره می آید، اما نه با حضور همان چهره هایی که به آن عادت کرده ایم، انگار تغییراتی در ماجرا ایجاد شده است. بازیگران فصل هفتم «پایتخت» تحت تاثیر غیبت بازیگران زیادی قرار گرفت که می تواند برای سازندگان چالشی ایجاد کند.

در حالی که هنوز خبری رسمی از فصل هفتم سریال پایتخت در دست نیست، اما حکایت از آن دارد که این سریال در مرحله پیش تولید قرار دارد و طی هفته های آینده فیلمبرداری آن آغاز خواهد شد.

به نظر می رسد «پایتخت 7» فصل دوم این سریال نامیده شود که احتمالاً در ماه رمضان حدود 24 قسمت خواهد بود و رکورد طولانی ترین سریال را خواهد شکست.

بدنه سازندگی «پایتخت 7» از همان گروه قبلی تشکیل شده است. الهام غفوری تهیه کنندگی این سریال را بر عهده خواهد داشت و مانند سریال های قبلی که با سیروس مقدم کارگردانی کرده، کارگردانی باتجربه تلویزیون است و محسن تنبنده نیز نویسندگی را بر عهده دارد. اما شبهه گرفتن کلید «پایتخت ۷» از کجا آمد؟

هومان حاج عبدالله بازیگر نقش رحمت 10 خرداد ماه امسال عکسی از کیکی رنگارنگ به شکل عبارت پایتخت 7 در توییتر خود منتشر کرد و نوشت: آغاز پایتخت 7 است. یک کیک رنگارنگ ساخته شده توسط بچه ها در پشت صحنه. اگرچه این جمله نمی تواند دلیل کاملی بر کلید زنجیر باشد، اما برخی از افراد به این معنا تعبیر شده اند. وی در عین حال به همه اطمینان داد که بالاخره تلویزیون با گروه سازنده برای تولید قسمت دوم فیلم «پایتخت» به توافق رسیده است.

این روزها اخبار غیررسمی از این پروژه در برخی رسانه ها منتشر شده است. از جمله اینکه قسمت زیادی از داستان این فصل در تاجیکستان تولید می شود و … البته هنوز هیچ کدام به صورت رسمی تایید نشده اند و به نظر می رسد عوامل حاضر از جمله بازیگران هنوز اجازه نداشته اند اخبار رسمی را اعلام کند

علیرغم همه اینها و بر اساس همان اخبار غیررسمی، بالاخره «الاسیما» دوباره برمی گردد، اما نه با حضور همان چهره هایی که عادت کرده ایم، انگار تغییراتی در بازیگران به وجود آمده است. فصل هفتم «پایتخت» تحت تاثیر غیبت بازیگران زیادی قرار گرفت که می تواند برای سازندگان چالشی ایجاد کند.

مهمترین نقشی که در این سریال غایب خواهد بود، بهرام افشاری است که در فصل پنجم و ششم او را در نقش «بهتاش» به یک شخصیت معروف تبدیل کرد، اما به نظر می رسد به دلیل حضور در فیلم، این سریال را همراهی نخواهد کرد. پیش از این، او یک بار دیگر رفت و آمد به دی سی را تجربه کرد و دومین بازیگر سریال است که در فصل 7 حضور نخواهد داشت.

سارا و نیکا فرگانی بازیگران جوان اصلی این سریال که از کودکی با «پایتخت» همراه بوده اند به دلیل تاثیر انتشار تصاویر نامتعارف در فصل هفتم حضور نخواهند داشت و گفته می شد به دلیل تعویض بوده است. از این دو به همراه سایر بازیگران همکاری آنها با این سریال به طور کامل قطع می شود.

همچنین علی رضا پنجمین بازیگر نقش «بابا بنگالی» در بین شخصیت های ثابت سریال پایتخت بود که در پنج فصل به طور مداوم حضور داشت و در نهایت به دلیل فوت کاراکترش در فصل ششم حضور نداشت. حالا ممکن است او در قالب یک شبح به سریال جدید بازگردد و به نظر می رسد محسن تنابنده، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومان حاج عبدالله و احمد مهرانفر در بین بازیگران ثابت و اصلی سری هفتم حضور داشته باشند. .

تعداد قسمت های سری هفتم این سریال هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است و هر آنچه در حال دست به دست شدن است در حد حدس و گمان است اما به نظر می رسد «پایتخت 7» فصل دوم این سریال نامیده شود که پخش خواهد شد. در ماه رمضان و احتمالاً در حدود 24 قسمت خواهد بود و رکورد طولانی ترین سریال را خواهد شکست.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال