اخبار اخبار تکنولوژی

تشکیل میز اقتصاد آموزش عالی در وزارت علوم

تبلیغات بنری


به گزارش گروه علمی توژال وزارت علوم، سید احمد رضا خضری امروز (یکشنبه) در مراسم تحلیف مهدی بندر سرپرست مدیریت اداری، مالی و منابع این وزارتخانه و خدمات محترم علی الخطیبی معاون سابق وزیر علوم گفت: معاونت اداری و مالی یکی از مهم ترین بخش های هر دستگاه اجرایی و سازمانی است که اهداف آن سازمان را محقق می کند و اگر این قسمت ضعیف باشد کل سازمان با مشکل مواجه می شود.

وی گفت: وزارت علوم برای فعالیت مستمر خود بر دو رکن اساسی نیروی انسانی متخصص، تجربه و تخصیص مالی تکیه دارد. هر دو بخش در اداره اداری و مالی ارائه می شود که به نوعی شریان حیاتی آموزش عالی در زمینه اداری و مالی است.

سخنگوی وزارت علوم با اشاره به کسری دائمی بودجه آموزش عالی گفت: برای عبور از این مشکل باید توزیع اعتبارات بر اساس عدالت و اولویت های اصلی باشد.

وی اعلام کرد: وزیر علوم برای رفع مشکلات مالی دفتر اقتصاد آموزش عالی را برای ایجاد درآمدهای پایدار خارج از بودجه دولت از جمله جذب کمک های خیریه، بنیادها و موسسات مردم نهاد تاسیس کرد.

مشاور وزیر علوم تاکید کرد: بیان صادقانه مشکلات و کاستی ها، انصاف در توزیع امکانات و بودجه، پاک دستی و داشتن روحیه خدمتگزاری از ویژگی های لازم برای موفقیت معاونت مالی و مدیریت منابع است.

الخضری برخورداری از توانایی اجماع و هماهنگی بین نیروهای این گروه را لازمه یک مدیر موفق دانست و گفت: دکتر مهدی بندر دارای ویژگی های یک مدیر موفق است و هر جا می رود نام و خاطره ای نیک از خود به یادگار گذاشته است. . خدمت کرده است.

مشاور وزیر علوم در خاتمه از زحمات و خدمات جهادی دکتر علی الخطیبی در مدت فعالیت خود به عنوان معاون اداری و مالی و مدیر منابع وزارت علوم تقدیر کرد.

ادامه مطلب

تشکیل دفتر اقتصاد آموزش عالی در وزارت علوم

بر حفظ و بهبود خدمات مراقبتی تمرکز کنید

سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: نیازهای رفاهی اجتماعی اساتید و کارکنان را در اولویت برنامه‌های خود قرار می‌دهم و سطح ارائه خدمات رفاهی اجتماعی کمتر از قبل نخواهد بود. گذشته، اما تلاشی برای بهبود آنچه قبلا بود.

مهدی بندر گفت: در گذشته تدوین برنامه های موازی و تکراری مانع دستیابی به اهداف دستگاه های اجرایی می شد. رئیس جمهور برنامه هفتم را ملاک کار دولت چهاردهم قرار داده است که مبنای کار ما در دولت خواهد بود.

بندر قانون ساماندهی دانشگاه ها در قالب هیئت امناء را یکی از قوانین خوب شورای اسلامی دانست و بر همکاری و تقویت معاونت اداری و مالی و مدیریت منابع دانشگاه در این زمینه تاکید کرد.

یکی از اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران گفت: از سال هایی که کارم را به عنوان کارشناس در اداره آموزش عالی دولت شروع کردم تا کنون به عنوان یکی از اعضای هیأت علمی در خانواده آموزش عالی، ارتباط خود را با کارکنان دانشگاه حفظ کرده ام. از مسائل خود آگاه هستند.

تشکیل دفتر اقتصاد آموزش عالی در وزارت علوم

تجلیل از معاون سابق اداری و مالی وزارت علوم

معاون سابق اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم نیز در این مراسم گفت: کارکنان وزارت علوم و دانشگاه ها از بهترین مجموعه همکاران ما در کشور هستند و سال گذشته وزارت علوم علم به عنوان پاک ترین موسسه انتخاب شد.

علی خطیبی افزود: تلاش کردیم تا حد امکان خدمات رفاهی اجتماعی را به کارکنان آموزش عالی ارائه کنیم و در بحث مسکن و مسکن استثنایی به مراحل پایانی رسیده‌ایم اما رسیدن به نتیجه نیازمند پیگیری جدی است.

در پایان این مراسم، حکم انتصاب مهدی بندر و لوح تقدیر وزیر علوم از زحمات علی الخطیبی تسلیم شد. خدمات و تلاش های انجام شده در سه سال گذشته با اهدای فرش و سبد گل.

تبلیغات بنری