اخبار اخبار سیاسی

تداوم حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه و کرانه باختری

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، خبرنگار الجزیره نیوز گزارش داد که هواپیماهای اشغالگر صبح پنجشنبه شمال اردوگاه آوارگان بوریج واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

یک کودک فلسطینی بر اثر بمباران خانه خانوادگی «ابوقرود» در نزدیکی اردوگاه بوریج توسط رژیم صهیونیستی زخمی شد.

نیروهای اشغالگر صهیونیستی همچنین منطقه «المغرقه» واقع در شمال اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند.

دادن.

جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنین مناطق الشجاعیه و الشعاف در شرق شهر غزه را هدف قرار دادند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی محله «التوفاح» در شرق شهر غزه را هدف قرار دادند.

نیروهای اشغالگر به شهرک کفر نما در غرب رام الله یورش بردند و تعدادی از شهروندان فلسطینی را دستگیر کردند.

منابع خبری از زخمی شدن تعدادی فلسطینی بر اثر گلوله باران و ناوهای نظامی رژیم صهیونیستی در مجاورت میدانی در شرق شهر خان یونس خبر دادند.

از سوی دیگر در جریان بمباران خانه ای در محله شیخ رضوان در شمال غزه یک کودک فلسطینی کشته شد.

رسانه های وابسته به رژیم صهیونیستی نیز از زخمی شدن یک شهرک نشین در جریان تیراندازی در نزدیکی منطقه نبی الیاس در شمال کرانه باختری خبر دادند.

منابع اعلام کردند که سه شهرک نشین در پی تیراندازی به یک خودرو در منطقه قلقیلیه مجروح شدند و پس از مجروح شدن سه صهیونیست در این تیراندازی، نیروهای اشغالگر خودروهای خود را به غرب شهرک «ازون» در شرق قلقیلیه اعزام کردند.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که مأموران به سلامت از محل متواری شدند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نیروهای اشغالگر ورودی های شهر قلقیلیه در کرانه باختری را بستند و تجهیزات نظامی ارسال کردند.

نیروهای اشغالگر صهیونیستی خانه ای را در روستای الولاجه در غرب بیت لحم تخریب کردند.

خبرنگار المیادین تایید کرد که بیش از 40 نفر در 24 ساعت گذشته در نتیجه حمله رژیم صهیونیستی به خان یونس به شهادت رسیدند.

رژیم اشغالگر با هدف قرار دادن زیرساخت های حیاتی نوار غزه از جمله خطوط آبرسانی و مراکز تصفیه و نمک زدایی آب آشامیدنی، ضمن آسیب جدی به سلامت ساکنان این منطقه، تامین آب را به چالشی جدی برای مردم تبدیل کرده است. از این نوار

از سوی دیگر گردان های القسام با بمب شواس یک نفربر رژیم صهیونیستی را در شهرک بنی سهیله در شرق خان یونس منهدم و آتش زدند.
گردان های القسام یک تانک مرکاوای اسرائیلی را در شهر بنی سهیله در شرق خان یونس با بمب شواس هدف قرار داده و منهدم کردند.
مجاهدین القسام در عملیاتی دیگر یک تانک مرکاوا 4 و یک بولدوزر اسرائیلی D9 را در نزدیکی مسجد العوده در شهر رفح با موشک های ضد زره یاسین 105 هدف قرار دادند و با گروهی از پیاده نظام دشمن درگیر شدند که همه آنها کشته و زخمی شدند. انجام دادند
القسام یک تانک دیگر مرکاوا را در شهر بنی سهیله در شرق خان یونس با موشک ضد زره یاسین 105 هدف قرار داد.
مجاهدین گردان های القسام در عملیاتی دیگر پس از ورود گروهی از نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی، خانه ای بمب گذاری شده در اردوگاه یبنا در شهر رفح را منفجر کردند که منجر به کشته و زخمی شدن تمامی نیروهای دشمن شد.

جنگ رژیم صهیونیستی تحت حمایت آمریکا علیه مردم غزه از 7 اکتبر 2023 ادامه دارد و تاکنون بیش از 124000 فلسطینی کشته و زخمی شده و بیش از 10000 فلسطینی مفقود شده اند. . ده ها کودک

تل‌آویو در حالی به این جنگ ادامه می‌دهد که شورای امنیت با صدور قطعنامه‌ای خواستار توقف فوری جنگ در غزه شده است. اقدامات برای جلوگیری از نسل کشی و بهبود شرایط بشردوستانه در غزه.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که تعداد قربانیان عملیات رژیم صهیونیستی در نوار غزه از 7 اکتبر تاکنون به 39 هزار و 145 شهید و 90 هزار و 257 زخمی رسیده است.

از زمان آغاز عملیات هجوم فلسطینیان به الاقصی در 7 اکتبر (15 مهر) مناطق مختلف کرانه باختری شاهد عملیات ضد صهیونیستی و همچنین تشدید تجاوزات صهیونیست ها بوده است.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال