اخبار اخبار عمومی

تحلیل هدف 200 هزار و 1 میلیون دلاری بیت‌کوین

تبلیغات بنری


تجزیه و تحلیل هدف 200,100,000 دلاری بیت کوین

به گزارش توژال به نقل از Newsbtc، غاتم شوقانی و ماهیکا ساپرا، کارشناسان برنشتاین، اخیرا در آخرین گزارش بازار خود، اهداف قیمت بیت کوین (BTC) خود را بازبینی کردند. این موسسه همچنین پوشش خبری Microstrategy را آغاز کرد. علاوه بر این، این تحلیلگران عواملی را شناسایی کرده‌اند که معتقدند می‌توانند در افزایش شدید قیمت بیت‌کوین نقش داشته باشند.

چوگانی و ساپرا در گزارش خود پیش بینی کردند که بیت کوین تا سال 2025 به بالاترین سطح خود یعنی 200000 دلار خواهد رسید و سپس ارز دیجیتال پیشرو تا سال 2033 به یک میلیون دلار خواهد رسید. در همین حال، برنشتاین قبلا پیش بینی کرده بود که بیت کوین تا سال 2025 می تواند به 150000 دلار برسد.

با این حال، استراتژیست های فوق اکنون اهداف قیمتی خود را اصلاح کرده اند و یکی از دلایلی که معتقدند ارزهای دیجیتال پیشرو می توانند به چنین بالاترین قیمتی برسند، تقاضای نهادی برای پادشاه کریپتو را مورد بازنگری قرار داده اند. این شرکت تحقیقاتی همچنین پیش‌بینی می‌کند که صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) همچنان شاهد تقاضای قابل توجهی خواهند بود و BTC تحت مدیریت می‌تواند تا سال 2025 به 190 میلیارد دلار برسد که نسبت به 60 میلیارد دلار فعلی افزایش قابل توجهی دارد.

به عبارت دیگر، این تحلیلگران انتظار دارند که قیمت توکن اصلی بیت کوین به میزان قابل توجهی کاهش یابد، زیرا تعداد زیادی از ارز دیجیتال ETF بیت کوین در گردش، همچنان متاثر از پویایی های عرضه و تقاضا است. دو نصف شدن دیگر برای بیت کوین قبل از سال 2033 برنامه ریزی شده است، که باعث کاهش بیشتر عرضه از سوی ماینرها می شود، بنابراین از سناریوی پایه تحلیلگران که در بالا ذکر شد، قیمت 1 میلیون دلار پشتیبانی می شود.

میکرواستراتژی از رشد بیت کوین سود خواهد برد

از سوی دیگر، تحلیلگران برنشتاین پوشش MicroStrategy را با رتبه برتر آغاز کردند. آنها انتظار دارند که سهام این شرکت نرم افزاری به دلیل قرار گرفتن در معرض بیت کوین به 2890 دلار برسد. در همین راستا افزایش قیمت سهام به 2890 دلار حاکی از افزایش 95 درصدی سهام این شرکت است که در حال حاضر ارزشی حدود 1500 دلار دارد. علاوه بر این، این شرکت تحقیقاتی خاطرنشان کرد که MicroStrategy متعهد به “ساخت بزرگترین شرکت بیت کوین در جهان” است. این امر تاکنون نتیجه داده است، زیرا چوگانی و ساپرا اظهار داشتند که شرکت نرم افزاری Microstrategy از آگوست 2020 (زمانی که شروع به انباشت بیت کوین کرد) از “یک شرکت نرم افزاری کوچک به بزرگترین شرکت هلدینگ بیت کوین” تبدیل شده است.

Microstrategy در حال حاضر 1.1 درصد از کل عرضه این ارز دیجیتال را در اختیار دارد که دارایی های آن به حدود 14.5 میلیارد دلار رسیده است. در همین حال، انتظار می رود که دارایی های این شرکت از توکن های بومی بیت کوین به زودی افزایش یابد، زیرا به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد 500 میلیون دلار اوراق بهادار قابل تبدیل مدیریت شده ارائه دهد. بنابراین، بخشی از درآمد حاصل از فروش پیشنهادی برای خرید سهام اضافی اولین ارز دیجیتال جهان مصرف خواهد شد.

برنشتاین همچنین تاکید کرد که چگونه بنیانگذار شرکت، مایکل سایلر، مترادف با نام تجاری بیت کوین و موقعیت این شرکت به عنوان یک شرکت پیشرو بیت کوین شده است که «سرمایه کلان (اعم از بدهی و حقوق صاحبان سهام) را برای یک استراتژی تهاجمی خرید بیت کوین افزایش می دهد. کمک کنید. علاوه بر این، بر حسب دلار، این شرکت تحقیقاتی خاطرنشان کرد که ارزش خالص دارایی (NAV) ارز دیجیتال به ازای هر سهام استراتژیک کوچک «تقریباً چهار برابر شد و 2.4 برابر از رشد قیمت نقدی بیت کوین پیشی گرفت».

چوگانی و ساپرا در پایان افزودند: «ما معتقدیم که راه حل بدهی قابل تبدیل بلندمدت MicroStrategy به آنها زمان کافی برای بهره مندی از افزایش قیمت بیت کوین می دهد، این در حالی است که ریسک نقدینگی پادشاه ارز دیجیتال در ترازنامه شرکت محدود است.

سلب مسئولیت: تلاش برای ارائه محتوای مفید و صرفا در راستای افزایش آگاهی عمومی است و مشاوره مالی محسوب نمی شود.

منبع: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال