اخبار اخبار تکنولوژی

تاکید وزیر علوم بر غیرحضوری‌شدن خدمات در سازمان امور دانشجویان

تبلیغات بنری


به گزارش گروه علمی توژال وزارت علوم، حسین سیمای صرافدر مراسم تحلیف گفت حبیبه رئیس سازمان امور و مفاخر دانشجویان هاشم داداسپوررئیس سابق این سازمان بر رعایت قانون در اقدامات این سازمان علاوه بر رعایت اخلاق و جلب رضایت مشتریان تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه اکثر دانشجویان و خانواده هایشان به سازمان امور دانشجویان مراجعه می کنند، گفت: خدمات باید طبق قانون و با رعایت اصول اخلاقی و مودبانه انجام شود و به گونه ای طراحی شود که زمان را کاهش دهد. از مشتری گرفته شده

سیمایی افزود: ارائه و ارائه خدمات در قالب دولت الکترونیکی خدمات مهمی است که امروزه در دنیا بسیار پرطرفدار است و در دوران کرونا نیز به خوبی اجرا شده است. رئیس سازمان امور دانشجویان با جدیت پیگیر ارتقای این حوزه باشد.

وزیر علوم ملاک اساسی در انجام اقدامات در سازمان امور دانشجویان را پایبندی به قانون دانست و گفت: در اعمال قانون و مقررات قانونی باید روحیه و فلسفه اساسی مورد توجه قرار گیرد و به گونه ای اجرا شود که برای رسیدن به رضایت مشتری

ادامه مطلب

وزیر علوم تایید کرد که در مراسم سازمان امور دانشجویان شرکت نخواهد کرد

وی تاکید کرد: اگر مجبور به وضع قوانین، مقررات، بخشنامه ها و … هستید، مواظب باشید بر ما سبقت نگیرید و بر اساس مبانی دینی، اخلاقی و فرهنگی خود مقررات وضع کنید. قانون را به گونه ای اجرا کنید که اگر من به جای موکل و متقاضی بودم از اجرای آن راضی باشم در این مورد صمیمی بودن با متقاضی و قانع کردن او اصل است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پایان از زحمات مدیران و کارکنان سابق سازمان امور دانشجویان تقدیر کرد.

تبلیغات بنری