اخبار اخبار ورزشی

بیانیه رسمی الاهلی درباره ورزشگاه میزبانی از پرسپولیس

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، الاهلی روز دوشنبه هفته آینده در اولین بازی خود در لیگ برتر آسیا میزبان پرسپولیس است.

ورزشگاه میزبان این دیدار بحرانی را برای باشگاه عربستانی رقم زد.

الاهلی در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده است که بازی پرسپولیس را با یک روز تاخیر برگزار کند و یا اجازه دهد ورزشگاهی که در آن بازی در آن برگزار می شود با تاخیر به کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذار شود.

طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم میزبان باید 48 ساعت قبل از بازی، ورزشگاه خود را به نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کند.

الاهلی نمی تواند چنین شرایطی را فراهم کند چرا که دیدار الاتحاد و الوحده در لیگ عربستان یک روز قبل از بازی پرسپولیس و الاهلی در ورزشگاه ملک عبدالله برگزار می شود و به این ترتیب الاهلی جواز حضور را کسب می کند. ورزشگاه را نمی توان در زمان مشخص شده در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار داد.

الاهلی در بیانیه ای رسمی خطاب به هوادارانش اعلام کرد که حق میزبانی از تیم پرسپولیس و سایر تیم ها در ورزشگاه ملک عبدالله را دارد و به همین دلیل اصرار دارند که این دیدار در این ورزشگاه برگزار شود.

ورزشگاه ملک عبدالله گنجایش 62 هزار تماشاگر را دارد و به همین دلیل باشگاه الاهلی اصرار داشت که این ورزشگاه با تعداد زیادی هوادار برگزار شود.

به گزارش روزنامه الریاضیه، کنفدراسیون فوتبال آسیا با به تعویق افتادن دیدار پرسپولیس و الاهلی مخالف است و باید دید آیا این دیدار اجازه برگزاری در ورزشگاه ملک عبدالله را خواهد داشت یا خیر.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال