اخبار اخبار فرهنگی

بِرندها به تدریج به تلویزیون برمی‌گردند

تبلیغات بنری


محسن برمهانی دلایل تاخیر در بازگشت برندها به تلویزیون، علت عدم پخش دو سریال طنز از شبکه سه، وضعیت سریال جدید مهران مدیری و همچنین تعامل تلویزیون با شبکه خانگی را تشریح کرد. شبکه پخش سریال.

معاون سیما روز گذشته شنبه 3 شهریور در حاشیه بازدید از پشت صحنه برنامه دوقلوها و در پاسخ به سوالی مبنی بر پخش ناقص سریال های طنز «بدیل» و «دربندون» در جمع خبرنگاران حاضر شد. وی اینگونه توضیح داد: آنچه تولید شد پخش شد. پخش برنامه بدیل نیز تحت تاثیر شهادت یک چهره اصلی قرار گرفت و ما نتوانستیم آن را پخش کنیم. این سریال قطعا پخش خواهد شد. اما سریال دربندون توسط سازمان صدا و سیما ساخته نشد. ما صدا و سیما بودیم. از طرفی متوجه شدیم که سریال غیرقابل قبول است. این بدان معناست که او کیفیت لازم را ندارد، چه در ارتباطات و چه در پیگیران امور; بنابراین، ممکن است اصلاحاتی وجود داشته باشد که دوباره ادامه پیدا کند، اما در حال حاضر متوقف شده است.

پورمهانی در پاسخ به سوال ایرانیان اکونومیست: چرا خبری از بازگشت برندها و هنرمندان به خروجی هوا نیست؟ وی تصریح کرد: خلق اثر هنری نیاز به مذاکره دارد و بازگشت علائم تجاری به تدریج صورت می گیرد و طبیعی است که این روند زمان بر باشد.

وی در پاسخ به این سوال: چه برندهایی باز خواهند گشت؟ وی گفت: گاهی علامت تجاری عنوان یک برنامه یا نام یک شخص است. ممکن است برنامه را برنگردانیم. چون برنامه خوبی نبود یا منقضی شده بود. تعداد بسیار کمی از برندها و افرادی وجود دارند که یک سازمان مایل به همکاری با آنها نباشد. اما اکنون در حال مذاکره با غیرقابل بازی ترین عناوین برای ادامه آنها هستیم.

پارمانی در پاسخ به سوالی درباره بازگشت مهران مدیری به تلویزیون گفت: وقتی توافقی وجود ندارد چرا باید جزئیات را بگویم؟ کارگردان آقای مهران در حال نگارش فیلمنامه هستند و هنوز تایید نشده است. چون هنوز در حال نگارش است. همانطور که می دانید سیستم تولید متن جدا از سیستم تولید کار است.

همان طور که معاون سیما درباره پخش سریال های نمایش خانگی از تلویزیون و تعامل صدا و سیما با شبکه نمایش خانگی گفت: شبکه نمایش خانگی یکی از رسانه های کشور است و ما قطعا آنها را می شناسیم و قطعا هستند. مهم است و ما در حال بررسی و بحث در مورد آنها هستیم.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال