اخبار اخبار اقتصادی

بورس کم‌جان شد

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، پس از رشدی که از 3 مرداد آغاز شد و تا 20 شهریور ادامه داشت، در روزهای اخیر بورس در منطقه قرمز قرار گرفته است.

این بازار در بیست و چهارمین روز از آخرین ماه تابستان نیز افت کرد. شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز شنبه با کاهش 9044 واحدی به رقم 2.75 هزار و 548 واحد رسید.

شاخص هم وزن با 3052 واحد افزایش به عدد 676 هزار و 610 واحد رسید.

امروز 268 هزار نوبت معاملاتی به ارزش 5.994 میلیارد تومان در بورس انجام شد.

بازار سهام سقوط کردنقشه بورس – شنبه 24 شهریور 1403 ه

فملی، فولاد و شبنا از جمله نمادهای تاثیرگذار بر شاخص بورس بودند که همگی قرمز شدند. از جمله نمادهای پرکاربرد می توان به فولاد، فملی و شبنا نیز اشاره کرد.

روز شنبه، شاخص فرابورس ایران با افزایش 81 واحدی به 21 هزار و 596 واحد رسید.

تعداد معاملات خارج از بورس امروز به 137 هزار معامله به ارزش 17 هزار و 415 میلیارد تومان رسید.

سپهر و خاور بر شاخص فرابورس تاثیر مثبت داشتند اما آریا تاثیر منفی داشت. خاور، خانور و کرمان از جمله نمادهای پرکاربرد بودند.

در پی موارد مطرح شده در خصوص اخذ وام های میلیاردی از سوی رئیس و برخی از اعضای هیات مدیره سازمان بورس، مجید عشقی – رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار روز گذشته استعفای کتبی خود را تقدیم رئیس سازمان بورس کرد. . شورای عالی بورس که به تصویب وزیر اقتصاد رسید.

دامنه نوسانات در بورس نیز در 26 شهریور از 2 به 3 درصد افزایش یافت. از یکشنبه 23 مرداد تا چهارشنبه 26 مرداد، دامنه معاملات سهام به مثبت و منفی یک درصد و معاملات صندوق های سرمایه گذاری سهام به مثبت و منفی دو درصد تغییر کرد و سپس دامنه نوسانات بورس از روز شنبه (مردادماه) تغییر کرد. 27) و تا 17 سپتامبر به مثبت و منفی دو درصد تغییر یافت. در 17 سپتامبر، این عدد به مثبت یا منفی سه درصد افزایش یافت.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال