اخبار اخبار عمومی

بورس تحت تاثیر اکسیژن مصنوعی تنفس کرد

تبلیغات بنری


بوریس تحت تأثیر اکسیژن مصنوعی نفس می کشید

به گزارش مجله توژال؛ فشار ریسک سیستماتیک در بازار امروز کاهش یافته و منجر به رشد بیشتر نمادهای بورس شده است. اما از نظر دلار و طلا اعداد منفی بود. این روند در اوراق گواهی سکه و صندوق های طلا نیز دیده شده است. به حدی که حتی گواهی ارز امروز در بورس فروخته شد.

در جریان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل حدود 24 هزار و 371 واحد معادل 1.24 درصد رشد کرد. رشد شاخص اصلی بازار پس از یک دوره طولانی به دلیل کاهش ریسک های سیستماتیک رخ داد. بر این اساس، شاخص کل در پایان معاملات امروز در سطح یک میلیون و 995 هزار واحد تثبیت شد.

از سوی دیگر، قیمت معاملات سهام کوچک در بازار سهام نیز افزایش یافت. به این ترتیب شاخص هم وزن بازار در پایان معاملات امروز به رقم 5 هزار و 469 واحد معادل 0.83 درصد این شاخص رسید و به سطح 661 هزار واحد صعود کرد.

لازم به ذکر است، هیات مدیره بورس تهران امروز حجم معاملات خرد را 10.1 میلیارد سهم و ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق های سرمایه گذاری مشترک) را چهار هزار و 12 میلیارد تومان نشان می دهد.

پول واقعی را وارد و خارج کنید

تراز واقعی پول امروز در سهام برخلاف روند معاملات روزهای قبل مثبت بود. بنابراین، در پایان بازار سهام امروز، پول واقعی زیادی به بازار سهام پمپ شده است. همچنین تا لحظه تنظیم این گزارش، حدود 48 میلیارد تومان پول واقعی از صندوق های درآمد ثابت برداشت شده بود. / اخبار تجارت

تبلیغات بنری