اخبار اخبار تکنولوژی

بهره‌برداری از ساختمان شهید حسین امیرعبداللهیان در دانشگاه تهران

تبلیغات بنری


برای گزارش دادن گروه علوم و معارف اقتصاد ایران از دانشگاه تهران سید محمد مقیمیوی روز سه شنبه در مراسم افتتاح ساختمان جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران (ساختمان شهید حسین امیرعبداللهیان) گفت: امروز اگر بخواهیم توسعه منابع انسانی در یک فضای واقعی صورت گیرد. به این ترتیب، ما باید آموزش های حرفه ای را در دوره های خاصی بازیابی کنیم.

رئیس دانشگاه تهران افزود: حتی اگر ورودی نیروی انسانی به دستگاه ها بهتر باشد، با توجه به تحولات سریعی که پس از ورود فناوری های جدید رخ می دهد، باید مدیران و کارکنان را برای شناخت فناوری های جدید آموزش دهیم.

وی ارتقای فضای فیزیکی مرکز حرفه آموزی مدیران و کارکنان دانشگاه تهران را زمینه ساز آمادگی بیشتر برای گسترش فعالیت های این مرکز و ارتقای محتوای فعالیت های آن دانست و گفت: اگرچه رسالت اصلی این مرکز است. این مرکز به منظور ارائه خدمات علمی به کارکنان و مدیران دانشگاه تهران می باشد. خدمات آن به دستگاه های اجرایی مختلف از جمله سازمان اداری و استخدامی کشور تسری یافته است.

بهره برداری از ساختمان شهید حسین امیرعبداللهیان دانشگاه تهران

رئیس دانشگاه تهران تاکید کرد: انتظار داریم مرکز حرفه آموزی مدیران و کارکنان دانشگاه تهران مرکز آموزش حرفه ای نیروی انسانی در همه دستگاه های کشور پیدا کند.

موگیمی همچنین گفت: روش های سنتی آموزش مدیران و کارکنان چندان کارآمد نیست و باید روش های نوین آموزشی که بیشتر روش های مشارکتی است در دستور کار قرار گیرد. انتظار می رود در این فضای آموزشی، مسائل مدیریتی واقعی را در راستای آموزش مسئله محور مطرح کرده و این آموزش را به صورت عملی وارد کنیم.

وی ساختمان جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای را برای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران نام برد شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان وی با اشاره و درود بر شهدای انقلاب اسلامی، امام شهدا و شهدای خدمت، خاطرنشان کرد: شهید امیر عبداللهیان در دانشگاه تهران تحصیل کرد و در دانشکده حقوق و علوم سیاسی تدریس کرد.

حمیدرضا یزدانیرئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران در مراسم افتتاح ساختمان جدید این مرکز که با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از اعضای هیئت مدیره برگزار شد. مدیران و روسای دانشکده ها و اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران گزارشی از روند بازسازی، آماده سازی و تجهیز مرکز ارائه کردند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال