اخبار اخبار سیاسی

به‌رغم ترور رهبران مقاومت، اسرائیل به پایان خود نزدیک‌تر می‌شود

تبلیغات بنری


دبیرکل حزب الله لبنان در گفت و گو با رامین مهمانپرست، کارشناس اقتصادی ایران، با اشاره به حملات تروریستی شامگاه جمعه رژیم صهیونیستی به لبنان و شهادت سید حسن نصرالله، گفت: منطقه غرب آسیا در حال ورود به صحنه مهمی است. و تغییرات عمده و این تغییرات نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی به عملیات هجوم به الاقصی در سال گذشته توسط جنبش حماس اشاره کرد و خاطرنشان کرد: عملیات هجوم به الاقصی رژیم صهیونیستی را در هم شکست و ضربه بزرگی به این رژیم وارد کرد که در سه منطقه مورد اصابت قرار گرفت. : اطلاعات، امنیت و ارتش. مسئله گنبد آهنین است و معلوم می شود که در این زمینه مشکلات جدی دارند.

مهمانپرست با بیان اینکه «اسرائیل همواره به دنبال دست اندازی به سرزمین های کشورهای اطراف بوده و سعی در گسترش بحران در منطقه داشته است»، خاطرنشان کرد: این رژیم در طول سال گذشته در غزه درگیر جنگ فرسایشی در داخل فلسطین بوده است. قلمروها اشغال ناامنی و نارضایتی ایجاد کرده و در حوزه اقتصادی نیز آسیب های جدی به دنبال داشته است. او اخیرا در این زمینه به دنبال جبران شکست خود بوده است.

وی تصریح کرد: نتانیاهو و دولتش دستور نسل کشی مردم غزه را در این زمینه دنبال کردند به طوری که تاکنون 43 هزار نفر در اثر جنایات این رژیم شهید و نزدیک به 90 هزار نفر زخمی شده اند که نشان دهنده پیگیری این رژیم است. سیاست نسل کشی

مهمان: با وجود ترور رهبران مقاومت، اسرائیل به پایان خود نزدیک می شودحمله رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت

رژیم صهیونیستی در دام مقاومت افتاد

این دیپلمات خطاب به جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: رژیم صهیونیستی اخیراً با ترور رهبران حماس و جبهه مقاومت درصدد جبران بخشی از خسارات برآمده و لبنان نیز پاسخگوی جنایات این رژیم است و این سیاست را در پیش گرفته است. جنگ را با جدیت بیشتری گسترش داده و در این زمینه حمله به لبنان را در دستور کار خود قرار داده است.

مهمانپرست با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با استفاده از تجهیزات و تسلیحات آمریکایی گفت: زمانی که رژیم صهیونیستی دست به کشتار به این شکل می زند، نشان دهنده این است که در دام مقاومت افتاده است.

مهمان: با وجود ترور رهبران مقاومت، اسرائیل به پایان خود نزدیک می شودمبارزان حزب الله لبنان

ساختار مقاومت در لبنان و منطقه جا افتاده است

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در روز شنبه در پی عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در حومه جنوبی بیروت، گفت: مقام معظم رهبری در پیام خود تأیید کردند که ساختار مقاومت در لبنان و منطقه بوده است. محکم و مطابق با آن شکل گرفته است. برای این ساختار اگر رهبری شهید شود، ساختار مقاومت می تواند به سرعت جانشین او را شناسایی کند.

سخنگوی سابق وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی با ترور سران مقاومت، جریانی عمیق‌تر در مقاومت ایجاد می‌کند و در واقع نیروی جدیدی به مقاومت می‌افزاید و آن را قوی‌تر می‌کند، خاطرنشان کرد : در کشور من به نظر رژیم صهیونیستی با وجود این ترورها با مشکلات اساسی تری مواجه خواهد شد و به پایان خود نزدیکتر خواهد شد. وضعیت این رژیم مثل آدمی است که در باتلاق گیر کرده است و هر چه بیشتر برای نجات خود تلاش می کند بیشتر غرق می شود.

تبلیغات بنری