اخبار اخبار سیاسی

بهترین رشته‌ها برای مهاجرت تحصیلی در سال 2024

تبلیغات بنری


انتخاب بهترین رشته تحصیلی مانند نیمه راه موفقیت در کشور مقصد است. انتخاب رشته ای که نیاز به بازار کار خوب دارد آینده حرفه ای شما را تضمین می کند و شانس اخذ اقامت دائم و اقامت در کشور مورد نظر را افزایش می دهد.

شناسایی این مناطق یکی از دغدغه های اصلی افرادی است که با آینده نگری برای مهاجرت خود برنامه ریزی می کنند. اما لیست بهترین رشته ها برای تحصیل در خارج از کشور به طور مداوم به روز می شود و عواملی مانند پیشرفت فناوری، تغییر علایق جامعه جهانی، اپیدمی هایی مانند کرونا و موارد دیگر بر این تغییرات و تحولات تأثیر می گذارد.

در این مقاله لیست به روز شده بهترین رشته ها برای تحصیل در خارج از کشور را در اختیار شما قرار می دهیم و به شما می گوییم که برای انتخاب بهترین رشته، دانشگاه و کشور از کجا و از چه کسانی می توانید کمک بگیرید.

متقاضیان: مشاوره تخصصی در انتخاب بهترین رشته و دانشگاه

از چالش هایی مانند اثرات روانی مهاجرت، تطبیق با فرهنگ کشور مقصد و… بگذریم، انتخاب یک مشاور مجرب برای انتخاب بهترین رشته، دانشگاه و کشور به شما کمک می کند تا نیمه دیگر را با موفقیت پشت سر بگذارید. نحوه اخذ پذیرش

موسسه آموزشی مهاجرت اعمال شد او یک مشاور با تجربه است که می تواند با خیال راحت شما را در مسیر پر پیچ و خم مهاجرت تحصیلی راهنمایی کند. مشاوران این موسسه ابتدا فاکتورهای مهمی مانند سن، بودجه، بیوگرافی کاری، تحصیلات و سایر عوامل مهم را بررسی کرده و بر اساس آن رشته، کشور و دانشگاه را انتخاب می کنند.

آنها در پروپوزال خود فرصت های ویزا، بازار کار و چشم انداز شغلی در رشته مورد نظر را نیز در نظر گرفته و در بسیاری از موارد به تجربیات خود در این زمینه اشاره می کنند.

4 نخ طلایی برای مهاجرت تحصیلی

لیست رشته های مناسب برای مهاجرت تحصیلی طولانی تر از آن چیزی است که در زیر ارائه کرده ایم. به همین دلیل در این بخش به حوزه هایی اشاره می کنیم که همیشه بازار کار خوبی دارند و همچنین حوزه هایی که اخیرا مورد توجه قرار گرفته اند.

دوره های مهندسی

تعداد زیادی از رشته های فرعی مهندسی شانس زیادی برای دریافت آن دارند ویزای تحصیلی https://applyers.ir/visa همچنین بازار کار خوبی در کشورهای اروپایی و آمریکایی دارند. از جمله این تخصص ها می توان به مهندسی نرم افزار، مهندسی عمران، معماری، برق، مکانیک، نفت و غیره اشاره کرد.

در این میان رشته هایی مانند مهندسی عمران، کامپیوتر و برق شانس بالایی برای اخذ بورسیه دارند و اگر قصد ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی و دکتری در این رشته ها را دارید می توانید با اتکا به بورسیه های دولتی و خصوصی هزینه های خود را کاهش دهید. و هزینه ها

حوزه های علوم پایه

برخی از رشته های علوم پایه کاربردی مانند فیزیک و شیمی همواره مورد توجه کشورهای توسعه یافته بوده است. فارغ التحصیلان رشته فیزیک می توانند در دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، صنایع فضایی و هسته ای مشغول به کار شوند و بازار کار رشته شیمی در واحدهای تحقیق و توسعه صنایع مختلف، آزمایشگاه های تخصصی و … نیز بسیار عالی است.

همچنین فرصت بسیار خوبی برای اخذ بورسیه تحصیلی در رشته های فیزیک کاربردی و شیمی وجود دارد.

دوره های مدیریت مالی

رشته های مدیریت مالی، امور مالی، بیمه و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از جمله رشته های پرتقاضا در بازار کار در کشورهای پیشرفته هستند، علاوه بر این، تحصیل در این رشته ها بر خلاف رشته های پزشکی و مهندسی هزینه زیادی ندارد . به عنوان مثال، اگر قصد مهاجرت به کانادا برای تحصیل، زندگی و کار در این کشور را دارید، انتخاب رشته MBA می تواند شما را به موفقیت برساند.

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ جدیدترین رشته از حوزه های ذکر شده است و نفوذ روزافزون اینترنت در زندگی ما باعث رشد این حوزه و زیر شاخه های مختلف آن شده است. در حال حاضر تقاضای زیادی برای این رشته در بازار کار کشورهای اروپایی و آمریکایی وجود دارد و تنها تعداد کمی از شرکت ها می توانند بدون متخصص بازاریابی دیجیتال به حیات خود ادامه دهند. این امر باعث شده است که بسیاری از بهترین دانشگاه های بین المللی در شاخه های مختلف این رشته دانشجو بپذیرند.

کورکورانه موفقیت در مهاجرت تحصیلی را انتخاب نکنید

در این مقاله بهترین دوره های مهاجرت تحصیلی را برای شما فراهم کرده ایم و به شما گفته ایم که چگونه خدمات موسسه Appliers به ​​شما در انتخاب بهترین رشته، دانشگاه و کشور کمک می کند. اولین جلسه مشاوره مهاجرتی اپلیرز کاملا رایگان می باشد که طی آن رزومه و شرایط شما برای انتخاب مقصد مهاجرتی مناسب بررسی می شود. برای رزرو این دوره روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.applyers.ir/consultant

رپورتاژ

تبلیغات بنری