اخبار اخبار عمومی

بهار در دل تابستان هم شکوفا شد

تبلیغات بنری


شکوفه های بهاری در دل تابستان

به گزارش مجله توژال؛ شدت بارش امروز در استان های آذربایجان شرقی، شمال غرب آذربایجان، اردبیل، نیمه غربی سواحل دریای خزر و ارتفاعات و کوهپایه های البرز مرکزی واقع در استان های البرز، تهران و سمنان خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی از بارش باران و رعد و برق در برخی استان ها و کاهش نسبی دما در استان های ساحلی دریای خزر خبر داد.

صادق زیان افزود: امروز (دوم تیرماه) در استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان شمالی و شمال خراسان بارندگی در سال جاری رخ می دهد. کشور. رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی افزود: شدت بارش امروز در استان های آذربایجان شرقی، شمال غرب آذربایجان، اردبیل، نیمه غربی سواحل دریای خزر و ارتفاعات و کوهپایه های البرز مرکزی واقع در استان های البرز، تهران، خواهد بود. و سمنان

زیان افزود: روز یکشنبه (12 تیرماه) علاوه بر مناطق مذکور، در مناطقی از شرق استان کردستان، شمال همدان، شمال مرکزی، قم و خراسان رضوی بارش پراکنده باران و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی افزود: روز دوشنبه (13 تیرماه) در شمال غرب کشور بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.

زیان ادامه داد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه (5 و 16 تیرماه) در شمال غرب، غرب، مرکز و شمال شرق کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده باران و در مقاطعی رگبار و وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: طی دو روز آینده با نفوذ جریان شمالی به سواحل دریای خزر کاهش نسبی دما در فرمانداری های ساحلی دریای خزر رخ می دهد.

زایان ادامه داد: طی پنج روز آینده وزش باد شدید در شرق کشور به ویژه در منطقه زابل و بخش هایی از کوهپایه های مرکزی جنوبی البرز و در مناطقی در غرب و شمال غرب کشور و در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور پیش بینی می شود. مناطق در معرض گرد و غبار و کیفیت پایین هوا.

وی افزود: طی سه روز آینده دریای عمان و دریای خزر در روزهای شنبه و یکشنبه متلاطم خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی خطرات جوی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا و پس فردا (3 و 14 تیرماه) صاف است. ابرها در بعدازظهر غلیظ و گاهی وزش باد شدید با احتمال رگبار و رعد و برق و حداقل و حداکثر دما 25 و 37 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

زایان در پایان گفت: شهرستان شهریکرد با حداقل دمای 11 و 13 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 50 و 49 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود فردا سردترین و گرمترین مراکز استان و استان تهران باشند. روز بعد از. / اندیشه معاصر

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال