اخبار اخبار ورزشی

بعد از المپیک سرمربی تراز اول خارجی می‌آوریم

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال گفت: خوشحالم که توانستیم پای صندوق های رای در کنار ورزشکاران باشیم. نخبگان و مردم ورزش نشان داده اند که علیرغم همه تبلیغاتی که باعث ناامیدی در جامعه می شود، در مواجهه با تصمیمات سخت همیشه تصمیم درستی می گیرند. امیدوارم این حضور منجر به انتخاب درست شود. با این مشکلات، دغدغه ها و گرفتاری هایی که مردم از آن رنج می برند، کار رئیس جمهور آینده بسیار سخت خواهد شد. امیدوارم بتواند مشکلات عده ای را حل کند و برای مردم و جامعه ورزش امید ایجاد کند.

رئیس فدراسیون والیبال درباره نتایج بسیار ضعیف تیم ملی والیبال نیز بیان کرد: والیبال به نتیجه ای که مردم می خواست نرسید اما این مربوط به سه ماهی نیست که از ورود ما می گذرد یا پارسال. در چند سال اخیر شاهد روند نزولی در والیبال بوده ایم و جانشینی آنطور که باید اتفاق نیفتاده است. این پتانسیل امروزه وجود دارد، اما برای دستیابی به آن نیاز به برنامه ریزی دقیق است.

وی ادامه داد: در شش ماه یا یک سال نمی توانیم این کار را انجام دهیم. ممکن است چند سال یا چند دهه طول بکشد تا یک کشور ورزشکار نخبه ای مانند سعید معروف را پرورش دهد. تمام تلاش ما این است که روند نزولی تیم ملی در سال گذشته با یک مربی خوب و یک تیم ملی B به یک روند صعودی تبدیل شود.

تقوی در مورد جنبه های مختلف والیبال گفت: والیبال که جهات زیادی دارد، بگو.

رئیس فدراسیون والیبال درباره دستگیری نایب رئیس فدراسیون والیبال در فرودگاه دبی گفت: قبلا توضیح دادم. سرپرست تیم ملی نایب رئیس فدراسیون بود. او برای وامی که توسط طرف مقابل بازپرداخت نشده بود، تضمین کرد. او بدون اطلاع از این موضوع در فرودگاه دبی دچار مشکل شد. الان هم درگیر پرونده های حقوقی است که ثابت کند ضمانت آنطور که گفته شد اجرا شده است یا خیر. موضوع کاملا شخصی است و ربطی به والیبال ندارد. نایب رئیسی در همه فدراسیون ها دائمی نیست و موقت است. امیدواریم به عنوان یک فرد، دوست و همکار مشکلش حل شود و به زودی به آغوش خانواده برگردد.

وی درباره عملکرد ناامیدکننده بائز و اخراجش گفت: همچنان معتقدم نتیجه هفته سوم لیگ جهانی نشان داد که تصمیم برکناری او درست بوده است. در دو هفته اول 100 درصد شکست خوردیم اما در هفته سوم 50 درصد مسابقات را بردیم. مطمئناً نمی گویم تقصیر او بود، اما این یک شوک مثبت بود.

وی درباره مشکل انتخاب دستیاران کادرفنی نیز گفت: همه کارها را قانونی انجام دادیم. ما یک توافقنامه حقوقی بین المللی داریم، اگر اجازه دهیم اولین قدم توسط یک فرد غیرقانونی انجام شود، باید بدون قانون تا آخر ادامه دهیم. اگر بدون قانون بگذاریم بائز دستیارانش را انتخاب کند، دوستان بعداً می گویند چرا طبق قرارداد عمل نکردی؟ ما باید لیست مربیان را به او می دادیم و او باید بر اساس آن لیست انتخاب می کرد اما مربی ای که می خواست انتخاب کند از لیست خارج شد.

تقوی تصریح کرد: امروز نشان دادیم که دستیار اولی که به او اختصاص دادیم قوی بود و این بار سنگین را در هفته سوم مسابقات به دوش کشید. تمام تلاش ما بر این است که بهترین ها را برای تیم ملی انتخاب کنیم. همانطور که مدیر فنی تیم ملی گفت ارتباط لازم بین مربی و کمک مربی و استفاده بهینه از کمک مربیان خارجی وجود نداشت.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان درباره برنامه فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: مذاکرات را از الان شروع کردیم و نگذاشتیم تا بعد از المپیک طول بکشد. امروز نگاه فدراسیون این است که بتوانیم از یک مربی خوب و درجه یک خارجی استفاده کنیم. ما هم شانس خوبی داریم. بعد از المپیک، بسیاری از مربیان به قرارداد چهار ساله خود با تیم های ملی پایان می دهند. به نظرم تنها چیزی که برایم خیلی مهم است این است که تا پایان سال یا سال بعد این فرصت را از دست ندهیم تا درباره تیم ملی تصمیم بگیریم.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال