اخبار اخبار فرهنگی

بررسی حضور جانبازان شیمیایی در کنفرانس (OPCW)

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، رحیم نریمانی، مدیرکل دفتر تشکل های ایثار و مشارکت های مردمی در این نشست گفت: مشارکت در سازمان های بین المللی رسیدگی کننده به حقوق ایثارگران به ویژه جانبازان شیمیایی و شهدای تروریسم نشان دهنده است. اولویت فعالیت های سازمان «توژال» است. بنیاد شهید و امور ایثارگران.

وی افزود: برنامه ریزی های ویژه ای برای حضور جانبازان شیمیایی در اجلاس سازمان منع سلاح های شیمیایی در سال جاری انجام شده است.

نریمانی افزود: امیدواریم حوزه بین المللی بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری نهادهای ایثارگری تقویت شود.

مهدی محمدی مشاور و ناظر اداره کل ارتباطات و امور بین الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار با بیان اینکه آزار و اذیت قربانیان سلاح های شیمیایی بر همگان روشن است، گفت: موضوع این بحث نهایی نیست. همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مکرراً صحبت کردند و هنر را به عنوان مهمترین زبان، بیان و دقت برای بیان اهداف انقلاب مطرح کردند که می تواند در مورد مظلومیت قربانیان شیمیایی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی به موضوع فیلم «درخت گردو» اشاره کرد و گفت: این فیلم بسیار تاثیرگذار بود و با وجود انتقاداتی که وجود داشت اما اینکه توانست وقایع سردشت را به تصویر بکشد برای علاقه مندان بسیار مهم و تاثیرگذار است. . در مورد این موضوعات پیگیری، و راهنمایی می کند.

وی ضمن حمایت از حضور جانبازان شیمیایی در بیست و نهمین همایش سازمان منع تسلیحات شیمیایی گفت: برای بیان آزار و اذیت جانبازان شیمیایی صدای بلندی داشته باشید و بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنار شما خواهد بود. با تمام قوا در این زمینه.

تبلیغات بنری